۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۶
کد خبر: ۵۰۶۱۱۴
مباحثه اینترنتی یک استاد حوزه با شاگردش؛ (بخش نخست)

تروریست های منافقین، چرا و به دست چه کسی اعدام شدند؟

این گزارش مربوط به بحث های سیاسی یک استاد حوزه و شاگردش در فضای مجازی به صورت یک بحث طلبگی در موضوع تروریست های منافقین می شود.
منافقین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با فعالیت های برخی افراد سیاسی در راستای توجیه فعالیت های حزب و گروهی خود جهت تثبیت جایگاه سیاسی و زیر سئوال بردن برخی فعالیت ها و اقدامات شایسته شخصیت های علمی و سیاسی حوزوی در دوران نخست انقلاب اسلامی، این روزها این سخنان در میان برخی از حوزویان نیز به صورت مباحث طلبگی مطرح می شود که در همین زمینه حجت الاسلام والمسلمین عبدالله محمدی کرمانی از استادان حوزه علمیه با یکی از شاگردانش به صورت اینترنتی مباحثه ای انجام داده اند که بدون دخل و تصرف این گفت وگو سیاسی تقدیم خوانندگان محترم می شود:

چرایی و چگونگی مجازات منافقین در سال 1367

تاریخ انقلاب اسلامی پر است از حوادث بسیار بزرگی که هر کدام از این حوادث برای سقوط یک نظام کافی اند! کودتا، تجزیه طلبی، فتنه، تروریسم بی رحم منافقین و جنگ بزرگ علیه ایران از جمله این حوادث هستند.

می خواهیم تاملی روی اقدامات سازمان مجاهدین خلق و سپس حبس و محاکمه و اعدام آنها داشته باشیم.

ضمنا   مساله منافقین، یک مقوله سیاسی و جناحی نیست بلکه یک مساله ای ملی هست که به صورت ملی هم باید به اون نگاه بشه. قاطی کردن این مساله به سیاست و رقابت های انتخاباتی ناشی از عمق سفاهت سیاسی است✅

سازمان مجاهدین چه سازمانی است!؟

این سازمان در سال ۱۳۴۴ به رهبری محمد حنیف‌نژاد پایه‌گذاشته شده و به اقدام مسلحانه علیه دودمان پهلوی پرداخت. در سال ۱۳۵۴عده‌ای اقدام به ترور و حذف بقیه اعضای مذهبی از جمله مجید شریف واقفی در بیرون زندان کردند، و با دست گرفتن قسمتی از سازمان بیانیه اعلام تغییر ایدئولوژی از اسلام به مارکسیسم را منتشر کردند!

 یک بخشی از سازمان، ظاهر مذهبی خود را حفظ کرده و پس از پیروزی انقلاب ۱۳۵۷  یارگیری گسترده ای کردند. پس از عزل بنی‌صدر این سازمان هدف خود را سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و دو سال بعد از جنگ ایران و عراق، در سال ۶۱ به عراق رفتند و با همکاری ارتش عراق، اقدام به تشکیل بازویی نظامی به نام «ارتش آزادی‌بخش ملی ایران» کردند

منافقین پس از سال 1360 جنایات وحشتناکی انجام دادند که جدا از ساواک هم بدتر بود. اونها فقط در یک اقدام،٣تا پاسدار ویک کفاش بیگناه وبا آب جوش زنده زنده پختن و بدنشون رو با سیخ داغ سوراخ کردند.

سازمان تروریستی منافقین بیش از 12 هزار بیگناه را در خیابان‌های تهران و دیگر شهرها ترور می‌کردند. در ماه رمضان یکی از سال‌های اوایل دهه ۶۰ با حمله به خانه یک فرد بسیجی که تنها جرمش حزب‌اللهی بودن و حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بود،

ارسال نظرات