۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۵۰۵۳۶۸
امام جمعه موقت کرمانشاه:

فرصتی ارزشمندتر از لیالی قدر برای تقرب به خداوند متعال وجود ندارد

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: فرصتی ارزشمندتر از لیالی قدر برای تقرب به خداوند متعال وجود ندارد، بندگان با استغفار و طلب بخشش از خداوند متعال می توانند پرونده اعمال خود را پاک کرده و به مقام قرب الهی دست یابند.
حجت الاسلام محمد حجتی

حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی، امام جمعه موقت کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت امام علی(ع)، ابراز داشت: شب زنده داری در لیالی قدر نام ما را در زمره نیک بختان قرار می دهد و خداوند آتش جهنم را بر ما حرام می سازد.

این مسؤول مطرح کرد: فرصتی ارزشمندتر از لیالی قدر برای تقرب به خداوند متعال وجود ندارد، بندگان با استغفار و طلب بخشش از خداوند متعال می توانند پرونده اعمال خود را پاک کرده و به مقام قرب الهی دست یابند.

امام جمعه موقت کرمانشاه تصریح کرد: ادعیه ماه رمضان مجموعه ای روشنی بخش است که با تکرار تلاوت آنها، آموزش های این ادعیه به صورت هدف هایی برای ما در می آیند.

وی در ادامه بیان داشت: شایسته است با خواندن ادعیه ماه مبارک رمضان مفهوم آنها را نیز مدنظر داشته باشیم و با تلاش و کوشش به سمت این هدف های مطرح شده گام برداریم.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی اظهار داشت: شب قدر شب سرنوشت است و آنچه برای بندگان در سال پیش رو مقدر شده در این شب بر حضرت ولی عصر(عج) عرضه می شود.

امام جمعه موقت کرمانشاه عنوان داشت: نباید هیچ فرصتی را برای استغفار از دست داد، شب قدر فرصتی ارزشمند برای پاک کردن روح و قلب خود از آلودگی ها است.

وی تأکید کرد: باید از فضایل این شب بهره مند شد و با انجام واجبات و مستحبات به مقام قرب الهی دست یافت، نباید از مردم نقاط دورافتاده و محروم نیز غافل بود.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی یادآور شد: باید طلاب و روحانیان در این ایام در مناطق محروم حضور یافته و مردم آن مناطق را نیز از فضایل معنوی لیالی قدر بهره مند سازند./857/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات