۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۵۰۳۶۱۶
امام جمعه اهر در پیامی به پویش حمایت از مبلغان دینی:

اقدام جهادی مبلغان دینی در مناطق محروم قابل تقدیر است

حجت الاسلام حاجی‌زاده گفت: مبلغان دینی هرگاه در منطقه‌ای احساس نیاز شده است، فارغ از تشریفات اداری خود وارد میدان شده اند.
حجت الاسلام حاجی زاده، اهر

حجت الاسلام ناصر حاجی‌زاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با حمایت از پویش حمایت از مبلغان دینی، اظهار داشت: سالیان سال حتی از دوران قبل پیروزی انقلاب اسلامی؛ طلاب و روحانیان با حرکت‌های جهادی برای تبلیغ دین به روستاها و مناطق محروم می روند.

وی با بیان این‌که حضور تبلیغی روحانیان منحصر در ایام خاصی همچون ماه مبارک رمضان، محرم و صفر نیست، افزود: امروزه شاهد حضور گروه‌های جهادی، تبلیغی و سازندگی بسیج طلاب در مناطق محروم نیز هستیم، این نشان می دهد که مبلغان دینی هرگاه در منطقه‌ای احساس نیاز شده است، فارغ از تشریفات اداری خود وارد میدان شده اند.

حجت الاسلام حاجی‌زده با اشاره به این‌که کمبود روحانی و مبلغ در سراسر کشور امری بدیهی و غیرقابل انکار است، تصریح کرد: با این حال مبلغان دینی نهایت تلاش خود را برای پوشش حداکثری به ویژه در مناطق روستایی و دورافتاده داشته‌اند که جا دارد از اقدام جهادی تک تک آن عزیزان تقدیر شود.

امام جمعه اهر تصریح کرد: منطقه ارسباران در استان آذربایجان‌شرقی یکی از مناطق محروم شمال‌غرب کشور می باشد که همواره از کمبود روحانی و مبلغ دینی رنج برده است، جا دارد متولیان امر به ویژه حوزه های علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی و اوقاف عنایت ویژه ای نسبت به این منطقه داشته باشند.

گفتنی است، پویش مجازی حمایت از مبلغان دینی از ابتدای ماه مبارک رمضان به همت خبرگزاری رسا و به همت جمعی از طلاب و مبلغان دینی و با همکاری و همفکری اساتید حوزوی راه‌اندازی شده است و علاقه‌مندان برای پیوستن به این پویش می‌توانند به نشانی https://t.me/joinchat/AAAAAEPaoUV1RI0n0snpTw مراجعه کنند.

تاکنون شماری از علما و شخصیت‌های برجسته حمایت خود را از راه‌اندازی این پویش در فضای مجازی اعلام کرده‌اند./302/935/ب1

ارسال نظرات