۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۵۰۲۷۹۴
امام جمعه تبریز:

دشمن درپی بی اعتماد کردن جوانان به نظام اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به جنگ نرم دشمن و تهاجم فرهنگی غرب، گفت: بی اعتمادی جوانان به مسؤولان و نا امیدکردن آنها نسبت به آینده و اشاعه مصرف مواد مخدر مسیر دشمن برای دستیابی به اهداف شیطانی است.
آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در جمع فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی با اشاره به نزدیکی سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد، اظهار داشت: امام راحل کشور را از استبداد و استکبار رهایی بخشید.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به برکت امام راحل و قیام 15 خرداد به پیروزی رسید، افزود: امروز عزت واقتدار کشور را مدیون مجاهدت امام راحل و شهیدان انقلاب هستیم، ریشه‌های این انقلاب با خون شهیدان 15 خرداد آبیاری شد و روز به روز بر عزت آن افزوده می شود.

امام جمعه تبریز با اشاره به امنیت کنونی ایران اسلامی، تصریح کرد: امنیت و اقتدار امروز کشور را مدیون آمادگی و اقتدار نیروهای مسلح کشور هستیم، نیروی انتظامی از جمله نهادهای زحمت کشی است که در مبارزه با جرم و جنایت توانسته است امنیت اجتماعی را در جامعه تحقق بخشد.

وی ابراز داشت: در حالی که دنیا در حال جنگ و کشمکش است ایران امن‌ترین کشور منطقه است، همه اینها به برکت ولایت فقیه و نیروهای مسلح کشور می باشد، بیشترین تعامل و ارتباط مردم با نیروی انتظامی است، رضایت مردم از عملکرد شما و تکریم ارباب رجوع از افتخارات این نیروی سرفراز است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه تأمین نظم و امنیت کاری سخت و دشوار است و از آنجایی که از بدنه نیروهای مسلح هستم به این سختی کار واقفم، گفت: پیشگیری از جرم و تخلف در جامعه باید با همکاری سازما‌ن‌ها و ارگان‌های دیگر می باشد، چرا که پیشگیری از درمان بهتر است.

وی با اشاره به با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن در مسیر ترویج فحشا در جامعه، تصریح کرد: بی اعتمادی جوانان به مسؤولان و نا امیدکردن جوانان نسبت به آینده و اشاعه مصرف مواد مخدر، راه های دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در پایان دیدار با کارکنان انتظامی استان را در نخستین روز کاری خود مایه افتخار دانست و خاطرنشان کرد: در حکم انتصاب بنده بر تعامل و همکاری با نیروهای مسلح و ایثارگران و تلاشگران عرصه نظم و امنیت از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تاکید شده است./202/854/ب1

ارسال نظرات