۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۵۰۲۵۳۹

اقشار مختلف مردم آذربایجان به استقبال امام جمعه جدید تبریز رفتند

مراسم استقبال مردمی از حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با حضور اقشار مختلف پیش از آغاز آئین عبادی سیاسی نماز جمعه تبریز برگزار شد.
استقبال از آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام حسین تقی‌زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان آذربایجان‌شرقی امروز در آئین استقبال مردمی از نماینده جدید ولی فقیه در استان آذربایجان‎‌شرقی که در مصلای اعظم امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: حضور این عالم وارسته و مجاهد مایه خیر و برکت برای استان خواهد بود.

وی حضور رییس دفتر مقام معظم رهبری، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و دیگر مسؤولان و فرماندهان نظامی در استان را ارج نهاد و با بیان این‌که رهبر فرزانه انقلاب نگاه ویژه ای نسبت به تبریز و آذربایجان دارند، افزود: افتخار می کنیم که رهبری فرزند این دیار هستند و مردم آذربایجان نیز ثابت کرده اند که در ولایت‌مداری الگو هستند.

حجت الاسلام تقی‌زاده در ادامه با تقدیر از زحمات و تلاش‌های 22 ساله آیت‌الله محسن مجتهدشبستری در استان، گفت: آن عالم وارسته و متفکر و دانشمند به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی عمار آذربایجان بود و امروز پس از آیت‌الله مجتهد‌شبستری در کنار امام جمعه جدید تبریز و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی خواهیم بود.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به جایگاه و نقش مهم آذربایجان در تعالی نظام اسلامی ایران، تصریح کرد: تبریز شهر علمای برجسته، فقهای وارسته، عرفای متأله، فرهیختگان، بزرگان، اندیشمندان و شعرای بسیاری است، تقش‌آفرینی و فعالیت در چنین استانی بسیار خطیر و حساس بوده، از این رو با قدرت تمام در کنار امام جمعه جدید خواهیم بود.

وی با بیان این‌که انتصاب سید جلیل‌القدر به نمایندگی ولی فقیه در استان از طرف رهبر فرزانه را قدر می‌نهیم و همیشه یار و یاور وی خواهیم بود، گفت: امر ولایت برای همگان لازم الاتباع است، از این رو به هیچ‌وجه به افراد سست ایمان اجازه نفوذ در اصول انقلاب اسلامی، تفکرات رهبری نظام و نماینده ایشان در استان نخواهیم داد.

حجت الاسلام تقی زاده در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران و شهدای 15 خرداد اظهار داشت: با چنگ و دندان از میراث امام سفر کرده و شهدای انقلاب و اسلام حفاظت خواهیم کرد و با شهدای 15 خرداد تجدید میثاق می بندیم که تا آخرینن قطره خون مدافع آرمان های ایشان هستیم./935/۲۰۳/ب2

ارسال نظرات