۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۵۰۲۰۴۳
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

امام راحل الگوی اسلام ناب بود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امام راحل الگوی اسلام ناب و اسوه و حقیقت ایمان بود و باید قدردان امام راحل باشیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی اظهار داشت: دلیل بسیاری از انحرافات و مشکلات که در گذشته بوده و امروز نیز شاهد آن هستیم شرک خفی است.

وی با بیان اینکه آنچه که خداوند می پذیرد دین خالص است، گفت: شرط نخست کسانی که ادعا دارند با ائمه اطهار، خدا و صالحین هستند سنخیت است، کسی که از حرام سیاسی شکم آن پر شده نمی تواند در کربلا جزء اصحاب امام حسین(ع) باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه ورود هوای نفس در انسان خطرناک است، افزود: بت درونی سبب می شود انسان دارای مشکلات گوناگونی باشد و گمراه شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان راه به سوی اخلاص و تطهیر نفس هموار است از این رو ماه رمضان فرصت خوبی است برای اینکه از هوای نفسانی به خدا پناه ببریم.

وی ادامه داد: باید تمام کارهای انسان خدایی باشد و اگر کارها خدایی نباشد هیچ ارزشی ندارد، موفق کسی است که در سیر و سلوک الی الله به شرک خفی و جلی و مرز بت پرستی گرفتار نشود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: انسان نباید جز خدا با کسی دیگری معامله کند و اگر اینطور شد پشیمان می شود، نباید به دلیل برخی مسائل واهی این همه گناه کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به 14 خرداد، سالروز رحلت امام راحل، خاطرنشان کرد: امام راحل الگوی اسلام ناب و اسوه و حقیقت ایمان بود و باید قدردان امام راحل باشیم./۲۰۲/۸۸۰/ب۱

ارسال نظرات