۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱
کد خبر: ۵۰۰۷۲۳
با حضور معاونان آموزشی حوزه علمیه و وزارت آموزش و پرورش؛

نخستین جلسه ستاد همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش برگزار شد

نخستین جلسه ستاد همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش در سال ۱۳۹۶، با حضور معاونان آموزشی و پژوهشی حوزه علمیه و معاونان وزارت آموزش و پرورش در قم برگزار شد.
ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نخستین جلسه ستاد همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش استان قم امروز با حضور معاونان وزارت آموزش و پرورش کشور و معاونان آموزشی مرکز مدیریت حوزه علمیه در ساختمان نهضت سواد آموزی این استان برگزار شد.

علی زرافشان معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، مرضیه گرد رییس سازمان مدارس غیر دولتی و معاون وزیر آموزش و پرورش، حمیدرضا شیخ الاسلام مدیر کل آموزش و پرورش استان قم در این جلسه حضور داشتند.

همچنین این جلسه با حضور حجج اسلام سید مجتبی ملکی دبیر ستاد همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش، سید حسن میرمعزی معاون پژوهش حوزه های علمیه، رضا اسکندری معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران، مهدی رستم نژاد معاون آموزشی حوزه های علمیه، سید محمود مدنی مدیر جامعة الزهراء(س) و محمود خالقی معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران همراه بود.

بر اساس این گزارش، در این گردهمایی که نخستین جلسه ستاد همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش در سال 1396 بود، گزارشی از اقدامات انجام شده در سال گذشته ارائه شد.

گفتنی است، موضوع اصلی و بحث محوری این جلسه به نقد و بررسی سند 2030 اختصاص داشت که مشروح این جلسه تا ساعاتی دیگر در خبرگزاری رسا، منتشر می شود./840/پ۲۰۳/ی

ارسال نظرات