۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۴۹۹۲۳۳
حماسه ۹۶/

۳۳۵ هزار لرستانی رأی خود را به صندوق انداختند

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان لرستان و همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است و تاکنون ۳۳۵ هزار نفر از واجدین شرایط استان رأی خود را به صندوق ها انداخته‌اند.
حال و هوای ستاد انتخابات کل کشور انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، انتخابات سرنوشت ساز دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با شکوه و عظمتی وصف ناشدنی در حال برگزاری است.

مردم لرستانی از صبح امروز ساعت هشت در شعب اخذ رأی آمده بودند تا کاندید مورد نظر خود را انتخاب کنند، این استقبال به حدی بالا بود که در برخی شعب با وجود برخی دلایل ناشی از الکترونیکی برگزار شدن انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخابات با تأخیر شروع شد، مسؤولان همه تلاش خود را انجام دادند که این مشکلات را به سرعت رفع کنند و موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کنند.

هم اکنون نیز با وجود گرمای هوا مردان و زنان، پیر و جوان در صف های رأی گیری در انتظار هستند که بتوانند رأی خود را به صندوق بیاندازند، در کنار این حضور مادرانی هستند که فرزندان خود را به شعب اخذ رأی آورده اند، با این اقدام الگو سازی می شود برای فرزندان این مرز و بوم.

امروز والدین با آوردن فرزندان خود و اینکه رأی خود را به دست آنان به صندوقهای اخذ رأی می اندازند، دفاع از ارزشها و پایبندی به آرمانهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را در ذهن این کودکان تبیین می کنند.

بر اساس این گزارش، تاکنون شاهد مشارکت بیش از 23 درصدی مردم در راستای برگزاری انتخابات هستیم و به گفته رییس ستاد انتخابات کشور 335 هزار لرستانی در رأی گیری شرکت کرده اند.

خلق حماسه ای تاریخی در سایه بصیرت و هوشیاری مردم لرستان

حضور مردم در انتخابات 96 مثال زدنی است، فراهم شدن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب شده است مردم در فضایی امن در انتخابات شرکت کنند و هر کدام در خلق حماسه ای تاریخ ساز سهیم باشند.

در راستای اطلاع رسانی به موقع، دقیق و با سرعت از روند برگزاری انتخابات بیش از 40 خبرنگار در ستاد انتخابات لرستان مستقر بوده و برخی خبرنگاران در شعب اخذ رأی سوژه های خبری خود را پیگیر هستند.

انتخابات مایه آبروی نظام جمهوری اسلامی است

انتخابات اقدامی مهم و عملی سرنوشت ساز است که موجب آبروی نظام بوده و حضور حداکثری مردم در این صحنه مهم ترین عامل برای تأثیرگذاری این مهم در رقم زدن سرنوشت آینده کشور و مردم این مملکت است، حضور مردم که پشتوانه ای قوی برای کشور است عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به نمایش می گذارد.

حضور پرخروش مردم لرستان جلوه ‌ای دیگر از حضور و پشتیبانی همیشگی این قوم لر در دفاع از وطنشان است، مردم با بصیرت لرستان برای ثبت حماسه ای دیگر بر تاریخ پر افتخار جمهوری اسلامی ایران امروز می آیند تا همچون گذشته در خلق این حماسه ها سهم خود را ایفا کنند و پاینده بودن سرزمین مادریشان اعلام حضور و آمادگی کنند، این مردم آمده اند تا بگویند تحت هیچ شرایطی صحنه های نقلاب را خالی نخواهند گذشت.

گفتنی است، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در حال برگزاری هستند و مردم لرستان پابه پای هموطنان خود در سراسر کشور پای صندوقهای رأی می آیند و با اعلام حضور خود در خلق حماسه 96 نقش آفرین هستند./9459/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات