۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۴
کد خبر: ۴۹۸۹۴۴
آیت الله ایمانی:

حضور مردم در انتخابات انقلاب را در برابر توطئه ها واکسینه می کند

آیت الله ایمانی گفت: حضور جامع و کامل مردم پای صندوق‌های رأی قطعاً نظام جمهوری اسلامی را در مقابل توطئه های دشمن واکسینه می‌کند و دشمنان ما را از دست‌اندازی به نظام باز می‌دارد.
آیت الله ایمانی

آیت الله اسد الله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تأکید بر ضرورت حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات، گفت: حضور جامع و کامل مردم پای صندوق‌های رأی قطعاً نظام جمهوری اسلامی را در مقابل توطئه های دشمن واکسینه می‌کند و دشمنان ما را از دست‌اندازی به نظام باز می‌دارد.

وی افزود: حضور مردم نشانه عزم ملی، انسجام درونی جامعه، حاکمیت امنیت بر کشور و نشانه اقتدار نظام است که با وجود شرایط خاصی که در منطقه حاکم است، جمهوری اسلامی ایران انتخابات را به آرامش و خوبی برگزار می‌کند.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان با بیان این که حضور مردم در انتخابات نماد موفقیت و قدرت جامعه در ابعاد و عرصه‌های مختلف است، اظهار داشت: این حضور بهره‌برداری از حق خود مردم است، یعنی این انتخاب حقی است که خدای متعال برای مردم قرار داده و نظام جمهوری اسلامی فضای آن را فراهم کرده است و این شهروند باید از حق خود در این عرصه استفاده کند.

وی ادامه داد: انتخابات از سوی دیگر تکلیفی به شمار می رود که نظام بر عهده شهروندان خودش گذاشته است، یعنی همانگونه که برای آن‌ها حقی قائل شده، تکلیفی هم بر عهده آن‌ها گذاشته است، معنای تکلیف این است که برای سربلندی کشور، نظام و ارزش‌هایی که به آن پایبند هستیم باید در انتخابات شرکت کرده و اصلح را انتخاب کنیم و برای چهار سال سرنوشت کشور را در اختیار افرادی قرار دهیم.

آیت الله ایمانی با بیان این که بی تفاوتی در انتخابات خطر است، ابراز داشت: بی‌تفاوتی همه‌جا مضر است، در همه جا؛ در مسأله تحصیل، زندگی، مسائل اجتماعی، کار و تلاش بی‌تفاوتی و وادادگی خطر است و باید مراقب بود.

وی عنوان کرد: در عرصه انتخابات هم بی‌تفاوتی و وادادگی مضر و خطرناک است، در این صورت اولاً انسان از حق مسلم خود استفاده نکرده است و ثانیاً به خودش و نظام ظلم کرده و طبعاً به اندازه یک رأی به حیثیت نظام ضربه زده است.

امام جمعه شیراز خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد یک رأی چیزی نیست اما وقتی که این فکر و اندیشه مانند موریانه در جامعه ریشه زد، یک رأی‌ها فراوان می‌شود و مشکلاتی برای نظام خواه، ناخواه ایجاد خواهد کرد./1323/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات