۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۴۹۸۷۸۴
مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا خبر داد؛

تمدید ثبت‌نام طرح ملی «رحله ۳» و مدارس شبانه‌روزی حفظ یكساله قرآن تا ۱۵خرداد

مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) گفت: ثبت‌نام در طرح ملی «رحله ۳» و مدارس شبانه‌روزی حفظ یكساله قرآن تا ۱۵ خرداد تمدید شد.
حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز، حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) امروز پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران، گفت: ملهت ثبت‌نام در این طرح و مدارس شبانه‌روزی تا ۱۵ خردادماه سال جاری تمدید شده است.

حجت‌الاسلام شاهسونی با بیان اینكه پیش از این مهلت‌ ثبت‌نام در این دو طرح، تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه جاری اعلام شده بود، افزود: به دلیل استقبال گسترده از طرح ملی رحله و همچنین ثبت‌نام در مدارس شبانه‌روزی و با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا و مشغله‌های زیاد قرآن‌آموزان در این ایام تمدید مهلت ثبت‌نام صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: طرح رحله در ۸ نقطه استان فارس شامل شهرهای ششده قره بلاغ، فسا، زرین‌دشت، نی‌ریز، لارستان، ۲ نقطه استهبان و شیراز اجرا خواهد شد.

حجت‌الاسلام شاهسونی با تصریح اینكه طرح ملی «رحله ۳» در سال جاری در ۲۳ نقطه كشور برگزار می‌شود، گفت: این نقاط در ۱۱ استان فارس، خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، كرمان، خوزستان، تهران، یزد، اصفهان، لرستان و كرمان واقع شده است./203/825/ب1

ارسال نظرات