۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۳
کد خبر: ۴۹۸۷۱۳
امام جمعه موقت تبریز:

انتخابات نماد غرور ملی است

آیت الله آل هاشم با بیان اینکه انتخابات نماد غرور ملی در میان آحاد ملت ایران است، گفت: هر چه انتخابات پرشور باشد قدرت نظام اسلامی در عرصه جهانی بیشتر خواهد شد.
آیت الله آل هاشم

آیت الله سید محمدتقی آل هاشم، امام جمعه موقت تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با تأکید بر حضور تأثیرگذار ملت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات نوید عزت و اقتدار ایران اسلامی است که چندان مورد خرسندی دشمنان نیست.

وی با بیان اینکه هر چه در انتخابات حضور مردم پررنگتر باشد، اقتدار ایران اسلامی در عرصه‌های بین المللی بیشتر خواهد شد و قدرت نرم نظام اسلامی را افزایش خواهد داد، تصریح کرد: مردم باید جایگاه تأثیر گذار خود را در نظام اسلامی بار دیگر به نمایش بگذارند.

امام جمعه موقت تبریز خاطرنشان کرد: 29 اردیبهشت شاهد خلق یک حماسه ای دیگر خواهیم بود، الویت نخست حضور مردم در انتخابات است و به همان میزان که انتخاب اصلح در آینده سیاسی، امنیتی و اقتصادی کشور مؤثر است انتخابات نیز دارای تأثیر غیر قابل انکاری است.

وی با اشاره به تداوم دشمنی‌های استکبار جهانی با ایران اسلامی، بیان داشت: مردم باید در کنار حضور خود تلاش کنند مسؤولانه و با بصیرت در انتخابات شرکت کنند، در چنین شرایطی که دشمن دندان طمع به ایران و منابع آن دوخته است مردم می توانند پاسخ دندان شکن خود را در روز جمعه به نمایش بگذارند.

آیت الله آل هاشم قدرت ایران اسلامی را در حمایت مردمی و رهبری داهیانه آن دانست و ابراز داشت: قدرت حقیقی ایران اسلامی در مردم دیندار و انقلابی آن است، مردم با اهتمام به شرایط حساس ایران در جهان و منطقه و دشمنی‌های فراوان آنهادر صحنه‌های حساس حضوری گسترده داشتند.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابایت یک امر عقلائی و یک واجب شرعی است که لازم است همه متوجه آن باشند، ادامه داد: انتخابات پر شور نماد غرور ملی ملت ایران  است که هیچ گاه کشور خود را تنها رها نکرده اند و برخلاف خواسته دشمن همیشه از آن حمایت کرده و خواهند کرد.

امام جمعه موقت تبریز انتخابات را سرنوشت ساز و آینده ساز کشور خواند و افزود: اساس در انتخابات مشارکت، رقابت، سلامت، انتخابی آگاهانه و از سر بصیرت است، سرنوشت کشور نیز با انتخاب آگاهانه و با بصیرت محقق خواهد شد، اگر مسؤولان شرکت کردیم بدانیم در پیشرفت کشور نقشی مؤثر داشته ایم./854/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات