۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۴۹۸۴۱۲
استاد حوزه علمیه لرستان:

حضور مردم در انتخابات خنثی کننده توطئه های استکبار است

استاد حوزه علمیه لرستان بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: حضور مردم در انتخابات خنثی کننده توطئه های استکبار است.
انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام داوود رفیعی بعد از ظهر امروز در نشست بصیرتی که با محوریت ویژگی های حاکم اسلامی از دیدگاه امیرمؤمنان(ع) در جمع طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) کوهدشت برگزار شد، گفت: خدمت به مردم مهم ترین ویژگی مدیر اجرایی جامعه اسلامی است و در این راستا باید از اهل بیت(ع) و ائمه معومین الگو بگیرند.

وی خدمت به مردم و رسیدگی به مشکلات فقرا و نیازمندان را از جمله برنامه های مهمی خواند که باید مورد توجه حاکم اسلامی قرار گیرد.

استاد حوزه علمیه لرستان با بیان ویژگی های انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو، افزود: اصلح فردی است که به عهد و شعارهایی که می دهد پایبند باشد و حقوق ایتام، فقرا و نیازمندان را مورد توجه قرار دهد.

وی رسیدگی به وضع معیشتی مردم را از دیگر ویژگی‌های حاکم اسلمی خواند و اظهار داشت: رییس جمهور آینده در این راستا باید در انتصاب و انتخاب مسؤولان دقت داشته باشد و افرادی را انتخاب کند که برای رفع مشکلات مردم و خدمت به آحاد جامعه گام بردارند.

حجت الاسلام رفیعی بر ضرورت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی اشاره و عنوان کرد: این حضور خنثی کننده نقشه های استکبار است.

وی در ادامه تصریح کرد: حضوری اثرگذار است که همراه با بصیرت باشد و با انتخاب اصلح توطئه های دشمنان را نقش بر آب کند.

استاد حوزه علمیه لرستان در ادامه حضور مردم را موجب ناامیدی دشمنان خواند و افزود: در انتخاب اصلح باید به سخنان رهبر معظم انقلاب و امام راحل توجه داشت چراکه این سخنان معیار انتخاب اصلح است.

وی خاطرنشان کرد: با حضوری پررنگ در سایه شور و شعور در صحنه انقلاب باری دیگر اهداف دشمنان اسلام و انقلاب بی نتیجه خواهد ماند./9459/۲۰۳/ب2

ارسال نظرات