۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۵
کد خبر: ۴۹۸۲۶۵
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی:

کسی باید انتخاب شود که دغدغه رفع مشکلات معیشتی مردم را داشته باشد

نماینده خبرگان رهبری با بیان این که مردم باید به کسی رأی دهند که به اصول انقلاب پایبند باشد، گفت: کسی باید انتخاب شود که دغدغه رفع مشکلات معیشتی مردم را به جد داشته باشد.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی نماینده مردم خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از همه مردم برای حضور پرشور در انتخابات پیش رو دعوت کرد و گفت: 29 اردیبشهت قطعاً روزی است که آثار و برکاتش در تاریخ انقلاب ما ماندگار خواهد شد، انتظار این است که چنانچه رهبری عزیز و حکیم انقلاب فرمودند روز برگزاری انتخابات روز شکوه و شوکت ملت و نظام و روز خلق حماسه بزرگ ملی و انقلابی دیگری در تاریخ انقلابمان باشد.

وی افزود: انتظار این است که با مشارکت بالا و شکوه عظیم همه واجدان شرایط پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و با حضور چشمگیر و مشارکت بالای خود حمایت همه جانبه کنند و لبیک گویی به ندای رهبری عزیز انقلاب را در نگاه جهانیان به نمایش بگذارند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که مردم باید نظام و انقلاب را بار دیگر با این مشارکت بالا استحکام و اقتدار ببخشند، اظهار داشت: مردم با حضور پرشور خود می توانند دشمنان را مأیوس و اندوهگین و روح شهدا را شاد و قلب ملت و خانواده شهدا و مراجع و رهبر معظم انقلاب را خرسند کنند.

وی ادامه داد: افزون بر حضور شکوهمند پای صندوق‌های رأی همه باید این دغدغه جدی را داشته باشند که با تمام توان و همه همت تلاش کنند تا  انتخابات در کمال آرامش، امنیت کامل و به دور از هر گونه تشنج و ناآرامی برگزار شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی با بیان این که مردم باید به کسی رأی دهند که به اصول انقلاب پایبند باشد، ابراز داشت: کسی باید انتخاب شود که برای قانون اساسی احترام قائل شود و از همه مهمتر دغدغه رفع مشکلات معیشتی مردم را به جد داشته باشد.

وی عنوان کرد: فرد منتخب باید برای رکود، بیکاری، فقر و فاصله نا معقول طبقاتی فکری اساسی و چاره‌ای جدی بیندیشد، باید به کسی رأی دهیم که با روح شهدا و آرمان‌های امام و رهبری عزیز انقلابمان همسو و همراه باشد و یار و یاور ملت و رهبر محسوب شود.

نماینده مردم خراسانی رضوی در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: حالا این‌ها ساز و کارهایی دارد که این ائتلاف‌ها صورت بگیرد که همه کارها باید در راستای رسیدن به ایده و آرمان ها باشد./1323/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات