۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۴۹۷۲۱۹
رییس قرارگاه گفتمان انقلاب اسلامی خبرداد؛

آمادگی سه هزار مبلغ برای ترویج گفتمان انقلاب درانتخابات

حجت الاسلام کلاته از اعلام آمادگی سه هزار مبلغ برای ترویج گفتمان انقلاب در موضوع انتخابات ریاست جمهوری در سراسر کشور خبرداد.
اعزام مبلغ اعزام مبلغ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی کلاته رییس قرارگاه گفتمان انقلاب اسلامی انتخابات به همراه جمعی از مسؤولان این ستاد پیش از ظهر امروز با حضور در بیت حضرت آیت الله علوی گرگانی با این مرجع تقلید دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت الاسلام کلاته در این دیدار با بیان این که انتخابات می تواند زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) باشد، ابراز داشت: از آنجایی که انتخابات پیش روی مهمی داریم، عده ای از طلاب دغدغه مند دو ماه پیش از عید به این فکر افتادند که باید کار جدی در این زمینه صورت بگیرد، همچنانکه در صحیفه نور این مسأله آمده است که امام فرمود طلبه باید در ایام انتخابات دست از کار بکشند و درس را کنار بگذارند و فرد اصلح را در شهرها و روستاها را معرفی کنند.

وی افزود: ما تعدادی از طلاب به همین دلیل دور هم جمع شدیم و قرارگاه اعزام مبلغ گفتمان انقلاب اسلامی را راه انداختیم و تا به امروز کارهای خوبی صورت گرفته است و الحمدلله یک ساختاری را تنظیم و مسائلی از جمله جذب و گزینش، تولید محتوا، فضای مجازی و پشتیبانی اعزام را در آن تعریف کردیم.

رییس قرارگاه گفتمان انقلاب اسلامی با بیان این که این قرارگاه در هر استانی یک رابط دارد، ابراز داشت: ما مناطق مختلف کشور را شناسایی کرده ایم و در فضای حوزه ها ومدارس تبلیغ های خوبی صورت گرفته است و با مجمع نمایندگان طلاب نیز جلساتی داشتیم و باید بگوییم بدون بودجه امروز بالغ بر سه هزار مبلغ اعلام حضور کردند و ما امیداوریم این تعداد تا پنج هزار نفر هم برسد.

وی تأکید کرد: همه طلاب در این قرارگاه به صورت کاملا جهادی در مناطقی که احساس نیاز است حضور پیدا می کند و با رابط استانی و منطقه ای در همه استان ها جلسه دارند؛ در حال حاضر ما هر شب اعزام داریم که این طلاب قبل از اعزام آموزش های لازم را می بینند که با افراد مختلف چگونه ارتباط بگیرند و در ایام نیمه شعبان نیز چندین جشن گرفتیم که با بیان از امام زمان(عج) بحث شروع شده و به انتخابات گره زده می شود.

حجت الاسلام کلاته با بیان این که تا به امروز بالغ بر هزار نفر مبلغ سازماندهی شده اند، عنوان داشت: الحمدلله شنیدیم که مدیریت حوزه اعلام کرده است که هر مبلغی می خواهد به تبلیغ برود بعدا برای او دروس جبرانی برگزار می شود و همین امروز هم 500 نفر طلبه با رمز یامهدی به صورت تبلیغ اتوبوسی، پارکینگ های حرم و جمکران و بلوار پیامبر اعظم(ص) کار خود را شروع کرده اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه رفقای ما در این قرارگاه احساس تکلیف کرده اند و ما نیز شبانه روز وقت می گذاریم و به دنبال این هستیم که فردی روی کار بیاید تا ویژگی های فرد اصلح را داشته باشد و کشور را از این وضعیت نجات دهد./1330/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات