۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۴
کد خبر: ۴۹۷۱۲۵
استاد حوزه علمیه مشهد:

گروه های تکفیری و صهیونیستی به دنبال حذف جریان مهدوی هستند

استاد حوزه علمیه مشهد با بیان اینکه انتخابات نباید ضعف برای انقلاب اسلامی ایجاد کند، گفت: گروه های تکفیری و صهیونیستی ایستاده اند و می خواهند جریان مهدوی را حذف کنند و اگر این جریان حذف شود جمهوری اسلامی ایران نخستین ضربه را خواهد خورد.
دهشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام مرتضی دهشت، استاد حوزه علمیه مشهد شامگاه چهارشنبه در جمع مردم بیرجند در مسجد امام حسن مجتبی(ع) این شهر، اظهار داشت: سوره الرحمن و سوره یاسین عروس و قلب قرآن هستند و ماه شعبان نیز همین ویژگی را در میان ماه های قمری دارد.

وی با بیان اینکه شعبان ماه خاتم الانبیاء و سرور محمد و آل محمد(ص) است، گفت: تنها ماهی که در آن هیچ غم، مصیبت و شهادتی وجود ندارد شعبان است.

استاد حوزه علمیه مشهد با بیان اینکه ماه شعبان منشأ خیر است، افزود: لحظه به لحظه این ماه را باید قدر بدانیم و اگر این ماه را به درستی درک نکنیم و به فضیلت های آن پی نبریم ضرر خواهیم کرد.

حجت الاسلام دهشت مهم ترین فریضه نیمه شعبان احیای آن شب دانست و تصریح کرد: همه چیز در این ماه به غدیر برمی گردد، در واقع غدیر پایه گذار ماه شعبان است.

وی ادامه داد: تمام پیامبران و ائمه اطهار(ع) جریان سازی کردند و این جریان سازی امروز در جامعه صورت نمی گیرد مگر اینکه یاد پیامبران و ائمه اطهار(ع) زنده شود و امروز باید ستاد غدیر این جریان ماه شعبان را مدیریت کند.

استاد حوزه علمیه مشهد با اشاره به انتخابات، خاطرنشان کرد: انقلاب جمهوری اسلامی ایران، انقلاب امام زمان(عج) است و رأی تک تک مردم باید در مسیر جریان سازی مهدوی باشد.

حجت الاسلام دهشت با بیان اینکه انتخابات نباید ضعف برای انقلاب اسلامی ایجاد کند، اظهار کرد: گروه های تکفیری و صهیونیستی ایستاده اند و می خواهند جریان مهدوی را حذف کنند و اگر این جریان حذف شود جمهوری اسلامی ایران نخستین ضربه را خواهد خورد.

وی افزود: آن کسانی که فیش حقوقی شان 400 میلیون تومان است درد مردم را نمی فهمند، اگر همین افراد یک ماه حقوق نگیرند و دچار مشکل شوند درد مردم را خواهند فهمید./880/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات