۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱
کد خبر: ۴۹۴۶۷۰
مسؤول بعثه رهبری در آذربایجان‌شرقی:

جریان تکفیری دست‌پرورده رژیم صهیونیستی و آل‌سعود است

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی جریان تکفیری را دست‌پرورده رژیم صهیونیستی و آل‌سعود دانست و گفت: هدف اصلی این گروهک تروریستی که تحت تعالیم ضاله و انحرافی وهابیت بوده؛ تخریب حرمین شریفین در عراق، سوریه و ایران است.
حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، امام جمعه مراغه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، مسؤول دفتر بعثه مقام معظم رهبری در استان آذربایجان‌شرقی امروز در همایش مسؤولان ستادهای شهرستانی بازسازی عتبات عالیات استان که در تبریز برگزار شد، اظهار داشت: رمز سعادت جامعه بشری تمسک به قرآن و مکتب اهل بیت است.

وی با تأکید بر این‌که شکوه مضجع شریف ائمه اطهار علیهم السلام همواره موجب خشم دشمنان اسلام و تشیع بوده است، خاطرنشان کرد: تک تک افرادی که در راستای بازسازی، توسعه و عظمت حرمین شریفین اهل بیت عصمت و طهارت تلاش کرده‌اند، نزد خداوند متعال دارای اجر و پاداش هستند.

نماینده خبرگان رهبری با بیان این‌که حرم اهل بیت از بهترین و مقدس‌ترین اماکن امن الهی روی زمین هستند، خاطرنشان کرد: انوار قدسی الهی از حرم امامان بزرگوار به سراسر جهان تلألو می کند، اگر امروز شاهد حضور میلیونی زائران در کربلا و نجف هستیم؛ نشان از عمق ارادت مسلمانان حتی غیرشیعیان نسبت به اهل بیت است.

وی جریان تکفیری و سلفی را دست‌پرورده رژیم صهیونیستی و آل‌سعود دانست و افزود: هدف اصلی این گروهک تروریستی که تحت تعالیم ضاله و انحرافی وهابیت بوده است؛ تخریب حرمین شریفین در عراق، سوریه و ایران بوده است، اما به فضل الهی و مجاهدت شهدای مدافع حرم نه تنها نتوانستند به اهداف شوم خود برسند، بلکه بر شکوه حرمین در سال‌های اخیر افزوده شده است.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی تلاش ستاد بازسازی عتبات عالیات در مسیر آیادانی حرم اهل بیت عصمت و طهارت را مصداق بارز تعظیم شعائر الهی دانست و تصریح کرد: کمک‌های مردمی از سراسر کشور منجر به پیشرفت قابل توجه پروژه های بازسازی و توسعه در نجف، کربلا، کاظمین و سامرا بوده است.

مسؤول دفتر بعثه مقام معظم رهبری در استان آذربایجان‌شرقی خواستار تسریع در اجرای پروژه های عمرانی در عراق شد و گفت: امیدواریم با نابودی آل‌سعود بعد از بازسازی و توسعه حرم مطهر اهل بیت در عراق و سوریه، گنبد و بارگاه امامان معصوم و مظلوم قبرستان بقیع در مدینه بدست شیعیان احداث شود.

نماینده خبرگان رهبری با اشاره به این‌که سال‌های اخیر با افزایش چشمگیر تعداد زائران عتبات عالیات عراق مواجه بوده‌ایم، افزود: متولیان امر بایستی در ارتقای سطح معرفتی و شناخت زائران نسبت به سیره و مکتب اهل بیت عصمت و طهارت تلاش کنند، چراکه سعادت دنیا و آخرت در گرو تبعیت از ولایت است./203/935/ب1

ارسال نظرات