۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۴۹۱۶۹۵
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

مهدویت و سبک زندگی مهدوی در جامعه تشریح و تبیین شود

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با تأکید بر ترویج و تبیین موضوع مهدویت در جامعه اسلامی، گفت: ترویج سبک زندگی مهدوی و تبیین آینده‌ای روشن برای مسلمانان امری ضروری است.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی ‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌ جمعه بجنورد، امروز در نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی استان که با محوریت جشن اعیاد شعبانیه برگزار شد، اظهار کرد: باید برنامه‌ریزی‌های همه متولیان جشن‌های شعبانیه این باشد که در دل مردم به‌ویژه جوانان چراغ امید به آینده‌ای روشن در پناه امامت حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) روشن شود.

وی ادامه داد: دشمنان در حال مأیوس کردن مردم از رسیدن مسلمانان به آینده‌ای روشن هستند؛ اما نباید بگذاریم نور امید در دل آن‌ها خاموش شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی که رییس ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی استان خراسان شمالی است، اضافه کرد: باید با برنامه‌ریزی‌های مختلف اطمینان مردم به آینده‌ای پرفروغ را بیشتر کرد.

وی تصریح کرد: همه متصدیان و مدیران باید طوری عمل کرده و موضوع مهدویت را به‌گونه‌ای ترسیم کنند که جوانان بدانند دنیای آینده با ظهور مهدی صاحب‌الزمان(عج) دنیایی کاملاً متفاوت و بهتر از اکنون بوده و اقتدار اسلام با ظهور امام عصر(عج) به اثبات خواهد رسید.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی افزود: با حکومت حضرت مهدی(عج) مستضعفان نجات یافته و دنیای آینده برای مستکبران و زورگویان عالم دنیایی بسیار تاریک خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه عدالت‌گستری روح ارزش‌های دینی در مهدویت است، افزود: باید همه آحاد مردم به‌ویژه مسؤولان سبک زندگی مهدوی را سرلوحه زندگی خود قرار داده و با امید به آینده‌ای روشن، به صورت ویژه برای عدالت‌گستری و مظلوم یاوری تلاش کنند.

وی اظهار کرد: مدینه فاضله‌ای که با ظهور حضرت مهدی(عج) تأسیس می‌شود چشم‌اندازی روشن از تمدن اسلام است؛ به همین دلیل باید آن آینده روشن برای مردم جامعه تبیین شود تا مردم آگاهانه در انتظار فرج باشند و برای ظهور قائم آل محمد (ص) تلاش بیشتری کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی با تأکید بر ترویج و تبیین موضوع مهدویت در جامعه اسلامی، گفت: ترویج سبک زندگی مهدوی و تبیین آینده‌ای روشن برای مسلمانان امری ضروری است./9314/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات