۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۴۹۱۳۰۸
مدیر مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول مطرح کرد؛

پذیرش ۲۰ طلبه در سال تحصیلی جدید/ فعالیت مکاتب انحرافی در دزفول

مدیر مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول با اشاره به تحصیل طلبه های دارنده مقطع دیپلم و کاردانی در مدرسه، گفت: برای سال تحصیلی جدید ۲۰ طلبه را از میان متقاضیان تحصیل در مدرسه جذب خواهیم کرد.
پذیرش حوزه های علمیه

حجت الاسلام منصور کیانی، مدیر مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه در سال جدید تحصیلی پذیرش طلبه از میان متقاضیان مقطع دیپلم و کاردانی صورت خواهد گرفت، ابراز داشت: در سال های گذشته نزدیک به ۱۰ طلبه را از دارندگان مقطع کارشناسی جذب کردیم؛ چرا که چنین متقاضیانی با جدیت و از روی آگاهی و بدون احساساتی شدن، تحصیل در حوزه را می پذیرند.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول با بیان اینکه امکاناتی در اختیار طلبه های مقاطع کارشناسی قرار داده شده است تا سطوح تحصیل حوزوی را ارتقاء دهند، افزود: با توجه به سنتی بودن مدارس و برگزاری جلسه های قرآنی پذیرش از مساجد را اولویت نخست قرار دادیم و سپس پذیرش از میان دانش آموزان مدارس را پی خواهیم گرفت.

این مقام مسؤول به تنوع طلبه های مدرسه از لحاظ قومیت های گوناگون اشاره و اظهار داشت: مکاتب انحرافی در دزفول ریشه تاریخی دارد از جمله اینکه فرقه منحرفه احمد یمانی تلاش های فوق العاده ای را برای ترویج اندیشه هایش در میان مردم پی می گیرد؛ هر چند که چنین اقداماتی با مقاومت مردم رو به رو خواهد شد.

حجت الاسلام کیانی با اشاره به اینکه طلاب در مقاطع دیپلم و کاردانی به طلبگی اشتغال دارند، گفت: در مدرسه علمیه آیت الله قاضی ۲۰۰ طلبه در سطوح ۱ و ۲ و ۳ و مشاور درس خارج به تحصیل اشتغال دارند.

وی با بیان اینکه توانایی پذیرش ۲۰ طلبه برای سال تحصیلی جدید را داریم، خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۵۳ متقاضی تحصیل در حوزه داشتیم که از این میان فقط ۱۵ طلبه جذب شدند./۹۴۵۶/303/ب2

ارسال نظرات