۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۴۸۸۳۵۴
آیت الله علوی گرگانی:

آیت الله ابن الرضا عمر خود را در مسیر اعتلای معارف اهل بیت سپری کرد

حضرت ‌آیت الله علوی گرگانی درگذشت آ‌یت الله ابن الرضا را تسلیت گفت و تأکید کرد: آن مرحوم عمر خود را در مسیر اعتلای کلمه حق و اعلای معارف اهل بیت(ع) و تربیت طلابی گرانقدر و فضلایی ارجمند سپری کرد.
حضرت آیت الله علوی گرگانی

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله علوی گرگانی طی پیامی ارتحال مرحوم آیت الله ابن الرضا را تسلیت گفت.
متن این پیام بدین شرح است:
«بسمه تعالی
قال مولانا امیر المؤمنین علی علیه السلام: العالم حیٌّ و ان کان میتاً
با خبر شدیم عالم عامل حضرت آیة الله آقای حاج سید مهدی ابن الرضا خوانساری که عمر شریف خود را در مسیر اعتلای کلمه حق و اعلای معارف اهل بیت صلوات الله علیهم اجمعین و تربیت طلابی گرانقدر و فضلایی ارجمند سپری نمود به ملکوت اعلا پیوست. این عالم جلیل القدر که مؤسس حوزه علمیه خوانسار بودند و زحمات فراوانی را جهت نشر آثار حضرات صادقین علیهم السلام متحمل شدند و مصداق کریمه حضرت امام صادق علیه السلام که فرمودند: در قیامت به عالم گفته می شود قف تشفع للناس بحسن تأدیبک لهم شدند.
اینجانب این مصیبت وارده را به محضر مبارک حضرت بقیة الله الاعظم (عج) و مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید و حوزات عملیه بخصوص حوزه عملیه خوانسار و مردم شریف و متدین و ولایتمدار خوانسار و بیت معظم و معزز ایشان، بخصوص حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید محمد ابن الرضا و دیگر آقازادگان تسلیت گفته و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل و جمیل و برای آن فقید سعید علو درجات را از خداوند سبحان مسألت می نمایم.
و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته
۲٦ جمادی الثانیة سنه ۱۴۳۸»

/1323/د102/ص

ارسال نظرات