۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷
کد خبر: ۴۸۶۱۵۹

چند خبر کوتاه از کرمانشاه

کاشت نهال در حوزه علمیه خواهران اسلام آباد غرب، پیام تسلیت آیت الله علما به مناسبت درگذشت احمد عزیزی و تجدید میثلق طلاب بسیجی با آرمانهای امام و شهدا عناوین مهم ترین اخبار کوتاه از استان کرمانشاه هستند.
کاشت نهال کاشت نهال شهدا خبر کوتاه فرهنگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید امیر محمدی پور امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب عصر امروز در هفته درختکاری دو اصله نهال را غرس کرد.

امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب با حضور در حوزه علمیه خواهران این شهرستان به سنت حسنه پیامبر اکرم (ص) تداوم بخشید.

لازم به ذکر است در این مراسم مدیر حوزه علمیه خواهران و اساتید نیز حضور داشته و در جهت زیباسازی فضای این حوزه به کاشت نهال پرداختند.

پیام  تسلیت آیت الله علما به مناسبت درگذشت احمد عزیزی

انا لّله و انا الیه راجعون

درگذشت شاعر انقلابی و چیره دست استاد احمد عزیزی پس از تحمل رنج فراوان در بستر بیماری، موجب تاسف و تاثر گردید، وی در طول عمر هنری خود، علم، ادب و  هنر را در راه اهل بیت (ع)، ولایت و انقلاب به زیبایی به خدمت گرفته بود و توانست آثار زیبا و تاثیر گذاری خلق کند.

لذا فرض عین می دانم از حسن توجه و عنایت ویژه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  به این شاعر انقلابی تقدیر نموده که پیام معظم له موجب تسلی دل بازماندگان و عموم مردم شریف و انقلابی این استان گردید.

اینجانب ضمن عرض تسلیت ، برای آن مرحوم غفران و رحمت  واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل را خواستارم.

طلاب بسیجی با آرمانهای امام و شهدا تجدید میثاق کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، طلاب بسیجی حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب عصر امرز با حضور بر مزار شهدا با آرمانهای امام و شهدا تجدید پیمان کردند.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب در این مراسم با اشاره به فضائل شهدا ابراز داشت: شهدا ایثارگرانی آسمانی بودند که با نثار خون خویش به انقلاب اسلامی عزت و اعتبار بخشیدند.

مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب در پایان تصریح کرد: طلاب و روحانیان باید مسیر شهدا را تداوم بخشیده و عظمت حرکت ولایی و جهادی آنها را به جامعه و مردم معرفی کنند./857/303/ب2

ارسال نظرات