۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۴۸۵۶۷۵
در جلسه فوق‌العاده شورای شهر قم؛

بودجه 2000 میلیاردی سال 96 شهرداری قم تصویب می‌شود

شورای اسلامی شهر قم با برگزاری جلسه‌ای فوق‌العاده بودجه سال آینده شهرداری را بررسی و تصویب می‌کند.
جلسه شورای شهر

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، دویست و بیست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر قم به صورت علنی و فوق‌العاده از ساعت 19 امشب به ریاست ولی‌الله بیاتی و با حضور اعضا برگزار خواهد شد.

دستور این جلسه بررسی بودجه 2 هزار میلیارد تومانی پیشنهادی شهرداری برای سال 96 است که قریب به یک ماه قبل به صحن علنی شورا رسیده بود.

سیدمرتضی‌ سقائیان‌نژاد شهردار، رنجبر معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌ انسانی شهرداری و دیگر معاونین و مدیران شهرداری نیز در این جلسه حاضر شده و توضیحات لازم در خصوص بودجه پیشنهادی شهرداری را ارائه خواهند کرد.

شهردار قم اوایل بهمن‌ماه بود که با حضور در جلسه علنی شورای اسلامی شهر بودجه 2 هزار میلیارد تومانی شهرداری برای سال 96 را تقدیم کرد.

بودجه سال 96 شهرداری قم به صورت عملیاتی و براساس برنامه پنج سال شهرداری قم تدوین شده که بیش از 49 درصد نسبت به بودجه سال گذشته افزایش داشته است.

83 درصد از این بودجه شامل اعتبارات عمرانی و 17 درصد در بخش اعتبارات جاری تعریف شده که پیش‌بینی می‌شود با تغییرات کمی امروز در صحن علنی شورای اسلامی شهر قم به تصویب برسد.

همچنین حدود 2 هزار میلیارد تومان اعتبارات دولتی، فاینانس و منابع دیگر برای سال آینده شهرداری پیش‌بینی شده است./872/د102/ی

ارسال نظرات