۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۴۸۵۵۰۸
حجت الاسلام دارابی مطرح کرد؛

انسجام درونی در سازمان تبلیغات اسلامی، زمینه‌ساز فعالیت‌های مناسب فرهنگی

معاون امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: انسجام درونی زمینه‌ساز تجلی فعالیت‌های مناسبی در حوزه فرهنگی در سازمان تبلیغات اسلامی شده است.
دارابی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت‌الاسلام دارابی، معاون امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی به واسطه حکم امام خمینی(ره) در اول تیرماه 1360 به صورت رسمی مسؤولیت تبلیغ حکیمانه دین را عهده‌دار شد.

وی تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با استفاده از ظرفیت‌های عظیم مردمی اقدامات مؤثری تاکنون در حوزه دینی و فرهنگی انجام داده است.

معاون امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی یادآور شد: افتخار سازمان تبلیغات اسلامی این بوده که از بطن مردم برخاسته و برای خدمت به مردم فعالیت می‌کند.

حجت الاسلام دارابی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی افزون بر فعالیت در ساحت دینی و فرهنگی در ساحت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نیز ورود یافته است، اضافه کرد: جای بسی خشنودی است که در حال حاضر هیأت های مذهبی به مسأله پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی توجه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه بین مسؤولان خراسان جنوبی همراهی وجود دارد، یادآور شد: سازمان تبلیغات اسلامی با استفاده از ظرفیت مردمی در ساحت‌های مختلف فعالیت می‌کند.

معاون امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: انسجام درونی زمینه‌ساز تجلی فعالیت‌های خوبی در حوزه فرهنگی در سازمان تبلیغات اسلامی شده است.

حجت الاسلام دارابی با بیان اینکه خراسان جنوبی در راه‌اندازی دبیرستان‌های قرآنی درخشش خاصی داشته است، یادآور شد: هیأت‌های مذهبی بازوان قوی و مردمی در کنار سازمان تبلیغات اسلامی بوده که در رسیدن به اهداف با این سازمان همکاری می‌کنند./202/880/ب1

ارسال نظرات