۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۹
کد خبر: ۴۸۴۰۶۸
آیت الله خاتمی:

از افتخارات قم همین گرم بودن بازار نشر است

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری، با تاکید بر حمایت از ناشران به ویژه ناشران ارزشی، تصریح کرد: از افتخارات قم همین گرم بودن بازار نشر در این استان است.
آیت الله خاتمی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، آیت الله سید احمد خاتمی در حاشیه بازدید از دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان قم اظهار کرد: در بازدیدی که از این نمایشگاه داشتیم، الحمدالله دیدیم که نشاط نشر بسیار زیاد است و ناشران آمار خوبی از کتابهایی که منتشر کرده اند، ارایه دادند.

وی با تاکید بر حمایت از ناشران به ویژه ناشران ارزشی، تصریح کرد: از افتخارات قم همین گرم بودن بازار نشر در این استان است.

وی با اشاره به اینکه در این عرصه همه باید دست به کار شوند، اظهار کرد: بحمدالله صدا و سیما در امر اطلاع رسانی برای این نمایشگاه خوب وارد شده و تاثیر خود را هم گذاشته، واقعا صدا و سیما برای نشر فرهنگ، ابزار تاثیرگذاری است.

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: در این گرانی بازار کتاب، باید به مردم کمک بشود تا بتوانند کتاب تهیه کنند، به ویژه برای دانشجویان و طلبه ها این مساله، مساله قابل توجهی است.

وی گفت: برگزاری این نمایشگاه ها، سالی یک بار کم است و بهتر است که شش یا سه ماه یک بار نمایشگاه های کتاب تخصصی و غیرتخصصی برگزار شود و به گونه ای باشد که مدام این تنور نشاط فرهنگی کتاب به فضل خداوند گرم باشد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار کرد: الحمدالله دیدیم که ناشران هم کتاب های خوب به خصوص در عرصه مباحث اسلامی و دفاع مقدس به مخاطبان عرضه کرده اند و ما نیز دعاگوی خدمتگزاران این عرصه هستیم./872/د102/ی

 

ارسال نظرات