۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۴۸۲۲۴۷
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مسؤولان بر اساس صداقت به مردم خدمت کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: کسانی که در انتخابات اعتماد مردم را جلب می کنند باید بر اساس صداقت به مردم خدمت ارائه دهند.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی بیرجند اظهار داشت: اساس جمهوری اسلامی ایران بر پایه اسلام است و اسلام برای پیاده سازی در جامعه نیازمند توجه و نظارت کارشناسی است.

وی قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران را یکی از پیشرفته ترین قانون های جهان دانست و گفت: این قانون که با خون هزاران شهید به دست آمده است در جهت نظارت بر پیاده سازی اسلام تشکیل شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: در این قانون باید همواره مردم سالاری در نظر گرفته شود و باید اسلام بر پایه همین مردم سالاری پیاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: درستی و صداقت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید بر اساس خدمتگزاری به مردم باشد و در صحنه های انتخاباتی نیز این مردم هستند که بر اساس داشتن صداقت وکالت امور را به فردی می سپارند.

وی با بیان اینکه کسانی که در انتخابات اعتماد مردم را جلب می کنند باید بر اساس صداقت به مردم خدمت ارائه دهند، ادامه داد: مسؤولان باید مردم را در جهت حل مشکلات از خود بدانند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در بسیاری از نقاط بیرجند استانداردهای لازم برای شهرسازی در نظر گرفته نشده است که امید داریم نیازمندی های مردم در مسأله شهرسازی در نظر گرفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: خدماتی که به مردم ارائه می شود نوعی فرهنگ است و کسی که تفکر فرهنگی دارد تمام تلاش خود را برای اجرای عدالت در جامعه انجام می دهد.

وی جنگ نرم دشمنان را از دیگر جنگ ها خطرناک تر دانست و گفت: تمام خسارت را در این جامعه می توان جبران کرد اما اگر در این میان فرهنگ از بین برود غیر قابل جبران است./880/202/ب1

ارسال نظرات