۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷
کد خبر: ۴۸۰۷۸۸
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران قم:

تکریم خانواده شهدا ترویج فرهنگ ایثار است

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران قم در دیدار با سه خانواده معظم شهید گفت: تکریم و تجلیل از مقام شامخ خانواده های شهدا، تکریم و احیای فرهنگ ایثار و شهادت است.
سیدجواد هاشمی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ایثار، مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران قم با سه خانواده معظم شهید استان قم دیدار کرد.

سید جواد هاشمی گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت رسانی به خاندان شهدا و ایثارگران دو وظیفه بنیاد شهید وامور ایثارگران است، همه فعالیت های بنیاد در راستای احیای فرهنگ ایثار و شهادت است.
وی اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت فرهنگ عاشورایی و اهل بیت (ع) است، فرهنگی که اسلام و قرآن کریم برای حفظ عزت اسلام و مسلمین برآن تاکید بسیار داشته است.
وی ادامه داد: دیدار با خانواده های شهدا، معرفی الگوهای ایثار و شهادت، صبر و مقاومت است، الگوهایی که با بصیرت دینی وارد عرصه شدند و با حضور در صحنه پیکار حق علیه باطل فرزندان و همسران خویش را تقدیم اسلام کردند.
وی افزود: شهدا رفتند تا اسلام بماند، شهادت نام آنان را جاودانه ساخته و امروز همه ملت خود را مدیون ایثار و از خود گذشتگی شهدا می دانند.
 هاشمی خاطرنشان کرد: دیدار و تکریم خانواده شهدا، موجب دلگرمی مسؤولان، الگوگیری از اسوه های صبر و ایثار در راستای خدمت به نظام اسلامی و احیای فرهنگ ایثار و شهادت است.
وی تاکید کرد: خانواده شهدا مایه عزت و سرافرازی جامعه اسلامی هستند وسرمایه های نظامی اسلامی به شمار می روند./872/د102/ی

ارسال نظرات