۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹
کد خبر: ۴۷۹۹۶۲
آیت الله دری نجف آبادی:

22 بهمن نماد استکبارستیزی و عزت ملت ایران اسلامی است

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه 22 بهمن نماد استکبارستیزی و عزت ملت ایران اسلامی است، گفت: مردم در 22 بهمن ماه بار دیگر به آمریکا، اسرائیل، داعش و آل سعود نشان خواهد داد که ملت ایران زنده، پویا، پایا و پاینده است.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت در مجتمع حوزوی خاتم الانبیا(ص) اراک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی 22 بهمن ماه حماسه جاویدان خود را اعلام خواهد کرد.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه 22 بهمن نماد استکبارستیزی و عزت ملت ایران اسلامی است، گفت: ایران اسلامی در 22 بهمن ماه  بار دیگر به آمریکا، اسرائیل، داعش و آل سعود نشان خواهد داد که ملت ایران زنده، پویا، پایا و پاینده است.

امام جمعه اراک با بیان اینکه ان شاء الله وعده همه عزیزان فردا در راهپیمایی با عظمت 22 بهمن شرکت خواهند کرد، ابراز داشت: فردا همه با هم یک صدا شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را با عمق جان به گوش جهانیان خواهند رساند.

آیت الله دری نجف آبادی قدم های شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن ماه در پرونده ملت ایران اسلامی ثبت و ضبط خواهد شد و این وعده خداوند متعال در قرآن کریم است که هر قدمی که با تمام رنج و سختی بر میداریم قدم الهی است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی پیروزی انقلاب اسلامی در ایران یکی از رخدادهای بی نظیر تاریخ معاصر  دانست و اظهار داشت:  امام خمینی(ره) با توکل بر خدا و با حمایت های همه جانبه مردم، بدون هیچ سلاحی در مقابل رژیم شاهنشاهی که از حمایت های ابرقدرت ها بهره مند بودند ایستادگی کرد و انقلابی را به ثمر نشاند که احیاگر پیام حق و آزادی شد. 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه ملت ایران در عشق به امام زمان(عج) و اهل بیت سر از پا نمی شناسند، گفت: ملت ایران اسلامی همه با هم در راه خدا و برای خدا و در راستای اعتلای کلمه توحید آماده است و به خوبی در تمامی صحنه ها نقش آفرینی می کند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه ما فداکاری ها و رشادت ها را از مردم، امام راحل و شهدا آموخته ایم، گفت: کربلا، امام حسین(ع) و یاران باوفایش به ما درس فداکاری و از خود گذشتگی دادند و باید اهداف این عزیزان و بزرگان را سرلوحه زندگاهی و اهداف خود بدانیم.

به گزارش رسا، مراسم راهپیمایی 22 بهمن از ساعت 10 صبح روز جمعه در اراک برگزار خواهد شد و این راهپیمایی با حضور اقشار مردم از مسیر میدان شهدا، خیابان محسنی، خیابان ادبجو، میدان البرز، به سمت مصلای بیت المقدس همراه با سخنرانی مهندس باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار می‌شود./202/842/ب1

ارسال نظرات