۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۹
کد خبر: ۴۷۸۱۷۰
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

ایران اسلامی استخوانی در گلوی استکبار شده است

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به اینکه امروز سیاست‌مداران آمریکا قصد انجام هر کاری داشته باشند ابتدا موضوع ایران را به میان می‌آورند، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران استخوانی در گلوی استکبار جهانی شده است.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، شامگاه امروز در جمع شماری از حوزویان استان، با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: در حالی که در رژیم گذشته آمریکا به طرق مختلف ملت ایران را تحریم می‌کرد در نظام جمهوری اسلامی هیچ موضوعی در منطقه و جهان بدون نقش‌آفرینی ایران حل نمی‌شود.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل کاری کرد که امروز سیاست‌مداران آمریکا هر کاری می‌خواهند بکنند فوراً موضوع ایران را به میان می‌آورند و نظام جمهوری اسلامی استخوانی در گلوی استکبار شده است.

رییس شورای استانی حوزه‌های علمیه خراسان شمالی به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و نقش آن در گسترش اسلام در سراسر دنیا پرداخت و افزود: حرکت بر مدار توحید و محور ولایت فقیه و همچنین تحمل ناملایمات در مبارزه با طاغوت‌های زمان رمز جهانی‌شدن انقلاب اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی دهه فجر را فرصت خوبی برای بازخوانی خدمات انقلاب و شناساندن ظرفیت‌های نظام به مردم برشمرد و گفت: از آنجایی که حوزه‌های علمیه مولود انقلاب و نظام به شمار می‌آیند رسالت حوزویان هم درزمینهٔ اعتلا و ارتقای نظام اسلامی مضاعف است.

وی با تأکید بر صدور آرمان‌های اسلامی و انقلابی، خاطرنشان کرد: نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی برای شناخت اسلام واقعی از مجاری دینی و غیرمغرض گواه روشنی بر فراگیر شدن روحیه بیداری اسلامی و شکسته شدن دیوارهای مادی‌گرایی است.

استاد درس خارج فقه حوزه علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: این یک فرصت بسیار مغتنم برای حوزه‌های علمیه و طلاب جوان است تا با معرفی چهره نورانی اسلام عزیز به میلیون‌ها جوان جویای حقیقت در آن‌سوی مرزها زمینه گرایش آنها را به‌سوی اسلام واقعی فراهم کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با تأکید بر اینکه در طی صراط مستقیم خود نباید از تهدیدها و عربده‌کشی‌های دشمنان بترسیم، افزود: قدرت‌های زورگو و سلطه‌گر که بويي از انسانيت و وجدان نبرده‌اند و با تجاوز به كشورهاي مظلوم مسلمان و كشتار انسان‌های بی‌گناه در پي تأمين منافع استعماري خود هستند نمی‌توانند در روند رو به جلوی انقلاب و نظام اسلامی مانعی ایجاد کنند./202/9314/ب1

ارسال نظرات