۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۴۷۷۸۳۵
همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی؛

همایش بزرگ حوزه انقلابی و بایسته های آن در زنجان برگزار شد

همزمان با ایام الله دهه فجر و جشن های پیروزی انقلاب اسلامی، همایش بزرگ «حوزه انقلابی و بایسته های آن و مطالبات رهبری» در زنجان با حضور آیت الله طه محمدی، جمع کثیری از طلاب و مسؤولان استانی حوزه علمیه زنجان برگزار شد.
همایش حوزه انقلابی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، همزمان با ایام الله دهه فجر و آغاز جشن های پیروزی انقلاب اسلامی، همایش بزرگ «حوزه انقلابی و بایسته های آن و مطالبات رهبری» در زنجان و با حضور جمع کثیری از طلاب و مسؤولان استانی حوزه علمیه زنجان و با حضور نماینده ولی فقیه در همدان و امام جمعه این شهر، برگزار شد.

بنابر این گزارش، همایش حوزه انقلابی و بایسته های آن و مطالبات رهبری از جمله برنامه های بسیار خوب و درخور تقدیر مرکز مدیریت حوزه های علمیه برادران استان زنجان است که در ایام پیروزی انقلاب اسلامی و با برنامه ریزی های منظم قبلی و در محل سالن همایش های حسینیه اعظم زنجان برگزار شد.

این همایش با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان که یکی از انقلابیون سال های مبارزاتی انقلاب بود، در جای جای استان زنجان و در همه حوزه های علمیه شهرستان ها برای نخستین بار برای لبیک به دغدغه های رهبر انقلاب در زمینه لزوم انقلابی ماندن حوزه های علمیه برای اثبات انقلاب اسلامی، برگزار شد.

گفتنی است، در پایان این همایش از طلاب و اساتید برتر در زمینه های مختلف علمی و فرهنگی با اهدای جوایزی تقدیر به عمل آمد./949/204/ب2

ارسال نظرات