۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵
کد خبر: ۴۷۷۷۵۲
عضو هیأت رییسه جامعه مدرسین:

مسؤولان اصلی‌ترین فعالیت خویش را خدمتگزاری به مردم قرار دهند

استاد حوزه علمیه قم با بیان این که مسؤولان باید اصلی‌ترین فعالیت خویش را خدمتگزاری به مردم قرار دهند، گفت: نباید اجازه داد که بروکراسی اداری بیش از این سبب آزار مردم قدرشناس و شهید داده و ولایتمدار شود.
رضوی مهر رضوی مهر رضوی مهر

حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر، عضو هیأت ریسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به نقش روحانیت در تداوم انقلاب، اظهار داشت: امروز انقلاب در تمدن سازی به عنوان الگوی حکومت اسلامی مطرح است.

استاد حوزه علمیه قم تأکید کرد: انقلاب این بالندگی را از خود به نمایش گذاشت که نامه رهبر معظم انقلاب در گوشی همراه جوانان اروپا مورد استقبال اسلام جویان و اسلام خواهان قرار دارد چرا که اسلام هراسی رنگ باخته و نیرنگ اتاق جنگ اسرائئل و آمریکا، کارامدی خود را از دست داده است.

وی افزود: سه نکته در سالگرد سی و نهمین سال انقلاب اسلامی لازم به یادآوری است نخست این که دهه فجر روز شکرگزاری و پیشانی ساییدن در محراب توکل است که انقلاب ما در مقابله با هجمه‌ها، خصومت‌ها و تهدید و فتنه‌ها به فضل الهی ایستاد و توانمندی خود را اثبات کرد و از این باب مردم و مسؤولان وظیفه شکرگزاری نعمات الهی را دارند.

استاد حوزه علمیه قم ابراز داشت:‌ دومین نکته این است، هر روز که از عمر انقلاب می‌گذرد عمر اصحاب نخستین انقلاب به طور طبیعی به دوران پایانی خود نزدیک می‌شود اما از حقیقت انقلاب این است که انقلاب کهنگی و اندراس به خود نگرفته است.

وی با اشاره به ایجاد تمدن نوین اسلامی به برکت انقلاب، گفت: انقلاب اسلامی با همان محتوا و هویت اصلی در نسل‌های فعلی تجلی می‌یابد و این دومین نکته از عظمت انقلاب است که باید با تدبیر و هوشمندی تربیت عده و عده را فراموش نکنیم.

حجت الاسلام رضوی مهر ابراز داشت: سومین نکته این است که هدف مسؤولان خدمت و خدمتگزاری به مردم است و دوستی با انقلاب یعنی خدوم امت اسلام بودن و نباید اجازه داد که بروکراسی اداری بیش از این سبب آزار مردم قدرشناس و شهید داده و ولایتمدار شود.

وی خاطرنشان کرد: مسؤولان اصلی‌ترین فعالیت خویش را خدمتگزاری به مردم قرار دهند و باید دانست که همه عظمت انقلاب گره خورده به زلف تدبیر رهبری است که مانند رهبر کبیر انقلاب تلاش می کند و دشمنان او در ترس و اضمحلال هستند.

رییس مؤسسه نور ایمان قم گفت: جایگاه و منزلت شهدا، جانبازان دفاع مقدس، انقلاب، مدافعان حرم و شهدای هسته ای که هنوز هم صلابت آنان تأکید بی خاصیتی برجام را به اثبات رساند، بر هیچ کس پوشیده نیست./979/302ب2

ارسال نظرات