۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۴۷۷۴۲۳
مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان:

ترامپ، حامی و تقویت کننده تروریسم است

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان اقدام ترامپ در عدم صدور روادید برای کشورهای آسیب دیده از تروریسم را نشان دهنده حمایت وی از تروریسم و همراهی با حامیان تروریست ها دانست.
حجت الاسلام و المسلمین جابریان

حجت الاسلام جلال جابریان، مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اظهارات اخیر دونالد ترامپ درباره منع صدور روادید برای شهروندان چند کشور اسلامی، گفت: چنین اظهارات و اقداماتی ماهیت حقیقی ترامپ و پوچ و دروغ بودن شعارهای دوران انتخابات و هشدارها به آل سعود را نشان می دهد.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان تصور عده ای از ساده اندیشان مبنی بر برچیده شدن پرونده آل سعود با روی کار آمدن ترامپ ابراز داشت: متأسفانه منع صدور روادید برای شهروندان چند کشور اسلامی در بردارنده چندین نکته اساسی که نخستین آن بار حقوقی است و به عبارت دیگر چنین اقدامی مخالف قوانین حقوق بشر که شاهد مخالفت حقوقدانان روشنفکر آمریکایی با این اقدام بودیم.

این مقام مسؤول با اشاره به اعتراضات و تهیه طومار از سوی حقوقدانان آمریکایی علیه اقدام جنجالی ترامپ خاطرنشان کرد: ترامپ در دوران تبلیغات مبارزه با تروریسم را وعده داد و از این لحاظ باید با پرورش دهندگان تروریسم برخورد کند.

حجت الاسلام جابریان به آگاهی جهانیان از محوریت و ام الفساد بودن عربستان سعودی در پرورش تروریسم اشاره و عنوان کرد: منع ورود شهروندان ضرر دیده از تروریسم، دیوارکشی میان آمریکا و مکزیک و اجازه ورود به آل سعود حامی تروریسم بیانگر ماهیت واقعی ترامپ است.

وی با بیان اینکه ملت ایران از لحاظ انسان دوستی در دنیا زبانزد است، خاطرنشان کرد: با آمدن ترامپ هیچ تغییری در سیاست آمریکا صورت نخواهد گرفت و این اقدام برای تقویت جبهه تروریسم است؛ چرا که در صورت مبارزه با تروریسم باید با آل سعود مخالفت و عدم اجازه ورود به خاک آمریکا را بدهد./303/9456/ب1

ارسال نظرات