۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۹
کد خبر: ۴۷۲۰۲۶
مدیر حوزه علمیه بابل:

اقتدار و امنیت امروز نظام اسلامی به برکت ولایت فقیه است

مدیر حوزه علمیه بابل ولایت فقیه را ستون اصلی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: اقتدار و امنیت امروز نظام اسلامی به برکت ولایت فقیه است و به رغم قرار گرفتن ایران در کانون ناامنی ها، ایران یکی از امن ترین و با ثبات ترین کشورهای دنیا محسوب می شود.
حجت الاسلام عبدالعلي پور اکبر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام عبدالعلی پور اکبر، مدیر حوزه علمیه بابل امشب در جمع طلاب شهرستان بابل در لاله آباد با اشاره به جایگاه روحانیت در مبارزه با ظلم و استکبار، گفت: روحانیت در رأس مبارزه ضد استکباری قرار داشت و همواره مورد هجمه های سنگین نظام های دیکتاتور، مستبد و استکباری قرار داشت.

وی با برشمردن نمونه های مختلفی از مبارزات روحانیت شیعه و حوزه های علمیه با جریان های معاند و ظالم، گفت: در هیچ جای تاریخ،  مجموعه روحانیت شیعه و حوزه های علمیه حامی و تایید کننده قراردادهای ننگین و ظالمانه نبوده است و این از استقلال دستگاه روحانیت از مجموعه حکومت ها برمی خیزد.

امام جمعه تنکابن خطر نفوذ به حوزه های علمیه را بسیار جدی دانست و تصریح کرد: دشمنان با برنامه های مدون شده پس از قرار گرفتن در مقابل سد محکمی به نام روحانیت و حوزه علمیه شیعه طرح نفوذ به این مرکز مهم را در راس برنامه ها خود دادند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری روحانیت دست آمریکا و رژیم صهیونیستی را از ایران قطع کرد و با در مقابل اندیشه های باطل استکباری آنها مقابله کرد و این هجمه های سنگین علیه نظام اسلامی به این دلیل صورت می گیرد.

حجت الاسلام پور اکبر با اشاره به نفوذ عناصر دشمن در نظام تصمیم گیری کشور، خاطرنشان کرد: در سابقه انقلاب عناصر نفوذی در حساس ترین و بالاترین مراکز تصمیم گیری کشور مانند ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی وارد شدند اما آنچه که مانع رسیدن آنها به اهدافشان شد، ولایت فقیه بود.

وی ولایت فقیه را ستون اصلی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: اقتدار و امنیت امروز نظام اسلامی به برکت ولایت فقیه است و به رغم قرار گرفتن ایران در کانون ناامنی ها، ایران یکی از امن ترین و با ثبات ترین کشورهای دنیا محسوب می شود.

مدیر حوزه علمیه بابل با اشاره به فتنه 88 و طرح ریزی بلند مدت سرویس های اطلاعاتی نظام های استکباری برای براندازی نظام اسلامی، گفت: دشمنان در فتنه 88 به تصور اینکه سقوط جمهوری اسلامی را حتمی می دانستند، بخش عمده ای از عناصر نفوذی و طرح های براندازی خود را عیان کردند اما با هدایت های رهبر معظم انقلاب و حضور پرشور مردم، این فتنه بزرگ به زباله دان تاریخ منتقل شد.

وی تبعیت کامل از فرامین مقام معظم رهبری را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: هر چند مقام معظم رهبری بارها بر اساس شناخت خود از ماهیت استکباری آمریکا، مذاکرات را بی فایده می دانستند اما براساس اصرار برخی از مقامات دولت این مذاکرات را با شروط پذیرفتند.

حجت الاسلام پور اکبر با اشاره به شیطان بزرگ نامیدن آمریکا از سوی امام راحل، خاطرنشان کرد: آمریکا نظامی شیطانی و مستکبر است و بدعهدی اخیر آمریکا در اعمال تحریم های جدید علیه ایران، مشتی نمونه خروار محسوب می شود.

وی حضور مردم در صحنه انقلاب را برای دفاع همه جانبه از آن مورد توجه قرار داد و افزود: مردم در تمام صحنه های انقلاب با اتحاد کامل و انسجام برای دفاع از نظام اسلامی حضور دارند و این دومین رکن انقلاب اسلامی و پایه های قدرت آن محسوب می شود.

استاد حوزه علمیه به رابطه بین مردم و ولایت فقیه اشاره و تصریح کرد: اعتماد و ارتباط متقابل به ولایت فقیه و مردم علت پایداری انقلاب است و حضور پرشور مردم در 9 دی سال 88 برای دفاع از انقلاب، موجب حیرت تمام دشمنان شد.

وی ادامه داد: مردم ما با الهام از قیام سیدالشهدا(ع) در کربلا، برای جانفشانی از انقلاب اسلامی و آرمانهای مقدس نظام حاضر و اماده هستند و دشمنان از این ویژگی ملت ما واهمه دارند./1313/202/ب2

ارسال نظرات