۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۴۷۱۵۵۱
رییس کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین:

فعالیت‌های قرآنی در راهپیمایی اربعین حسینی توسعه یابد

رییس کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین گفت: زائران اربعین حسینی نسبت به تلاوت قرآن استقبال بی‌نظیر دارند، بنابراین ما باید فعالیت‌های قرآنی را در بخش‌های دیگر همچون مفاهیم و تدبر توسعه و گسترش دهیم.
احمدی همایش تجلیل از خادمان قرآنی اربعین همایش تجلیل از خادمان قرآنی اربعین تجلیل از خادمان قرآنی تجلیل از خادمان قرآنی تجلیل از خادمان قرآنی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حمید احمدی، رییس کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین امروز عصر 13 دی در همایش تجلیل از خادمان قرآنی اربعین حسینی که در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد، گفت: اربعین بهترین بستر و ظرفیت برای فعالیت‌های فرهنگی است.

وی افزود: بهترین نوع فعالیت فرهنگی همان فعالیت‌های قرآنی است که دارای خیر و برکت بسیار زیادی است.

حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه انس با قرآن سبب همدلی و تعاون مردم می‌شود، بیان کرد: تعاون و همکاری مردم در اربعین نمود انس با قرآن و اهل‌بیت(ع) است که خیر و برکات زیادی با خود به همراه دارد.

رییس کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین افزود: با توجه به تأکید مراجع نجف برای افزایش فعالیت‌های قرآنی با همکاری مؤسسات قرآنی نظیر اتحادیه تشکل‌های قرآنی اقدامات خوبی صورت گرفت و برنامه‌های فراوانی برگزار شد.

وی با بیان اینکه کسب تجربه سبب برگزاری بهتر فعالیت‌های قرآنی در مسیر اربعین خواهد شد، گفت: باید هر سال فعالیت‌های قرآنی نسبت به سال گذشته بهتر برگزار شود و در این زمینه کسب تجربه بسیار کارساز است.

حجت‌الاسلام احمدی افزود: زائران اربعین حسینی نسبت به تلاوت قرآن استقبال بی‌نظیر دارند، بنابراین ما باید فعالیت‌های قرآنی را در بخش‌های دیگر همچون مفاهیم و تدبر توسعه و گسترش دهیم.

وی با تشکر از همکاری صدا و سیما در زمینه‌سازی برای پخش فعالیت‌های قرآنی، گفت: باید سایر سازمان‌ها نظیر شهرداری، سازمان اوقاف یا سازمان تبلیغات اسلامی نیز در توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی اربعین وارد عمل شوند./807/202/ب2

ارسال نظرات