۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۴۷۱۱۷۴
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران مطرح کرد؛

تلاش دشمنان برای القای ناکارآمدی نظام اسلامی در آستانه انتخابات

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب و آرمان های آنها با کسی تعارف ندارند و در این مسیر همواره پیشگام بوده اند، گفت: مردم کشورمان وقتی آرمان ها و ارزش های انقلاب را در خطر دیدند به صورت خودجوش به میدان آمدند و آن حماسه عظیم را خلق کردند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام ناصر شکریان‌، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در گردهمایی مدیران تبلیغات استان در اداره تبلیغات اسلامی مرکز استان از عملکرد برخی مسؤولان در پاسداشت حماسه نهم دی انتقاد کرد و گفت: حماسه نهم دی تنها مربوط به یک جناح و گروه نبود و حرکتی ملی برای دفاع از تمامیت انقلاب اسلامی بود.

وی با تأکید براین که نباید حماسه عظیم نهم دی را جناحی کنیم، افزود: این حماسه ماندگار و تاریخی حرکت ملی آحاد مردم در دفاع از انقلاب، امام و رهبری بود که از هر قشری در آن حضور داشتند و ربطی به گروه ها و جناح ها ندارد.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که فتنه 88 بزرگ‌ترین فتنه علیه نظام در طول تاریخ انقلاب اسلامی بود، افزود: نهم دی نقطه عطفی در تاریخ نظام و انقلاب است، در این روز مردم ما از هر قشر و قومیت و مذهب با شعار اسلام به میدان آمده و در دفاع از نظام و انقلاب اسلامی، شکوه وحدت و یکپارچگی خود را به نمایش درآوردند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که در حماسه نهم دی ماه 88، ملت ایران در پرتو بصیرت با پیروی از فرمان رهبر خود، پیروزی جبهه حق علیه باطل را رقم زدند، تصریح کرد: در حماسه نهم دی تجدید حیات انقلاب اسلامی را نظاره‌گر بودیم و رخ‌نمایی بصیرت مردم در این روز موجب شده که تعظیم این روز به منزله تعظیم شعایر دینی باشد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب و آرمان های آن با کسی تعارف ندارند و در این مسیر همواره پیشگام بوده اند، خاطرنشان کرد: مردم کشورمان وقتی آرمان ها و ارزش های انقلاب را در خطر دیدند به صورت خودجوش به میدان آمدند و آن حماسه عظیم را خلق کردند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که برای پیروزی و استحکام انقلاب اسلامی خون های زیادی ریخته شده و تلاش ها و از خودگذشتگی های بسیاری صورت گرفته است، تصریح کرد: ملت کشورمان به همین آسانی اجازه نخواهند داد عده ای فتنه گر و بی بصیرت پایه های انقلاب را متزلزل کنند.

حجت الاسلام شکریان با تأکید براین که یکی از مهم ترین برنامه های دشمنان در پروژه نفوذ کمرنگ کردن حماسه های تاریخی و ماندگار انقلاب است، افزود: دشمن تلاش می کند مردم را نسبت به برخی حرکت های ارزشمند ملی نظیر همین نهم دی بی تفاوت کند.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان با بیان این که مسأله نفوذ همواره از سوی دشمن به شیوه های جدید دنبال می شود، تصریح کرد: استحاله و براندازی یکی از مهم ترین اهداف دشمن در مسأله نفوذ است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که توطئه دشمنان انقلاب در آستانه انتخابات هر روز رنگ دیگری به خود می گیرد، خاطرنشان کرد: باید مراقب باشیم و گوش به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی دهیم تا در دام های خطرناک دشمنان گرفتار نشویم.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که جریان نفاق از هر فرصتی برای نفوذ در کشور استفاده خواهد کرد، گفت: تفرقه و اختلاف در این مسیر، راه را برای نفوذ بیشتر دشمن هموار می کند، به همین دلیل باید از هر گونه اختلاف و تفرقه داخلی به شدت پرهیز شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که تفرقه و اختلاف های درونی در آستانه انتخابات سم مهلکی برای کشور است، تصریح کرد: باید ریشه های تفرقه و اختلاف در هر سطحی در کشور سوزانده شود تا خدای نانکرده نظام و انقلاب در معرض خطر قرار نگیرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران به تلاش دشمن برای ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی از سوی دشمنان اشاره کرد و با بیان این که القای ناکارآمدی نظام از سوی دشمنان همواره وجود داشته است، افزود: اما امروز این توطئه به صورت نرم و خزنده در کشور در حال گسترش است.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که القای ناکارآمدی نظام از سوی دشمنان با هدف ایجاد فاصله میان مردم و حکومت صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: دشمن تلاش می کند ملت ایران را از نظام اسلامی جدا کند تا از این طریق زمینه نفوذ خود را فراهم کند.

استاد حوزه علمیه مازندران براندازی و محو انقلاب اسلامی را مهم ترین هدف دشمنان در 38 سال اخیر دانست و با بیان این که دشمنان و بدخواهان انقلاب باید بدانند که ملت ایران تا پای جان به عهد خود با انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری پایبند هستند، تصریح کرد: مردم کشورمان هیچ گاه دست از حمایت و پشتیبانی از انقلاب و ولایت فقیه بر نخواهند داشت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که مردم هیچ گاه در شرایط حساس و بحرانی کشور به خواص و نخبگان جامعه نگاه نمی کنند، بلکه خودجوش عمل می کنند، بیان داشت: نهم دی نمونه ای از حضور بصیرت گونه مردم کشورمان در دفاع از ارزش های دینی و انقلاب اسلامی بود.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رویارویی و تقابل ملت غیور ایران اسلامی با جبهه کفر و نفاق همچنان ادامه دارد، گفت: بدخواهان نظام اسلامی هیچ گاه از دشمنی با ملت ایران دست بر نخواهد داشت و اوج ساده لوحی است که فکر می کنیم استکبار جهانی به دنبال ارتباط صادقانه با ملت ایران است.

وی با اشاره به اینکه رویارویی و تقابل حق‌طلبی ملت ایران با ائتلاف کفر و نفاق همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: استکبار جهانی، شکست‌خوردگان و عناصر فتنه، درصدد انتقام گرفتن از مردم بصیر ایران اسلامی هستند و با همه قوا برای ممانعت از پیشرفت‌های ملت ایران به صحنه آمده‌اند، لذا می‌طلبد همه هوشیارانه از ولی فقیه تبعیت کنیم و امروز تنها راه حل برون‌رفت از همه مشکلات، بحران‌ها و فتنه‌های فتنه‌انگیزان تبعیت محض از ولی فقیه است./1317/202/ب2

ارسال نظرات