۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۴۷۰۶۶۰
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

فتنه 88 نخستین و آخرین فتنه نیست

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه فتنه 88 نه نخستین فتنه و نه آخرین فتنه است، گفت: استکبار و مزدوران جامعه بیکار نیستند، آن‌ها هیچ قانونی ندارند و منابع قانونی آن‌ها منابع غیر قانونی است و از هر درنده‌ای بدتر هستند.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در مراسم 9 دی که در مسجد امام حسین(ع) بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: خلقت انسان بر فطرت خدایی است و به صورت فطری بسیاری از زشتی‌ها زیبایی‌ها، خوبی‌ها و بدی‌ها را درک می‌کند.

وی گفت: نفس اماره و شیاطین انس و جن در کمین سیر و سلوک انسان است و سبب می‌شود بشر مسیر و تعهد خود را فراموش کند ومنحرف شود، نیرویی خدا در وجود انسان به نام وجدان آفریده است که انسان بعد از هر گناهی به خودش می‌آید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: وجدان در بین تمام اقوام وجود دارد و سبب اظهار پشیمانی در وجود انسان می‌شود و حالت توبه به انسان دست می‌دهد که یکی از بهتین حالات برای انسان است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف جهان انواع جنایت‌ها را انجام می‌دهند که نمونه‌ای از این جنایت‌ها را از طریق رسانه‌ها مشاهده می‌شود و آن‌ها نیز بعد از این همه جنایت دچار مشکلات روانی می‌شوند چون وجدان آن‌ها را رها نمی‌کند.

وی ادامه داد: مردم در مقابل دنیای غرب و شرق که مانند دو لبه قیچی به دنبال نابودی نظام هستند ایستادند و در صحنه حاضر شدند و مردم با حضور خود در فتنه 88 نظام را تثبیت کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی فتنه 78 و فتنه 88 را از فتنه‌های شاخص نام برد و خاطرنشان کرد: مردم در این فتنه‌ها درخشیدند، بیگانگان تصریح می‌کردند که طرح براندازی نظام تحت فعالیت است اما مردم به موقع درخشیدند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: فتنه 88 نه نخستین فتنه و نه آخرین فتنه است، فتنه‌ها در آستین ما است، هر کسی که می‌خوابد و روز بعد بیدار می‌شود باید ابتدا ببیند دشمن چه خوابی برایش دیده است.

وی با بیان اینکه پیکره جامعه که بخش عظیمی از جامعه است همواره آسیب‌پذیر می‌باشد، افزود: کسانی که برای خدا و بر اساس دین و دانش خیرخواه جامعه بشری هستند و پیام انبیا را به مردم می‌رسانند تا چه اندازه ابلاغ و تبلیغات آن‌ها در مردم تأثیر دارد؟ پیکره جامعه پشتوانه آن تفکری است که بر اساس دین و علم تنظیم شده باشد و این جامعه شکست‌ناپذیر خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: استکبار و مزدوران جامعه بیکار نیستند، آن‌ها هیچ قانونی ندارند و منابع قانونی آن‌ها منابع غیر قانونی است و از هر درنده‌ای بدتر هستند، آمریکا بعد از جنگ جهانی به 50 کشور جهان مختلف تحدی کرده و منشأ تمام جنایت‌ها بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی عنوان کرد: تصمیمات شورای امنیت سازمان ملل طبق چه قانونی است؟ این شورا مردم را در حالی که آمریکا به هر بهانه‌ای به یمن حمله می‌کند محکوم کرد، وقتی که رییس کمیته حقوق بشر وهابی سعودی و رییس کمیته امنیت سازمان ملل صهیونیست است دیگر چه انتظاری می‌توانیم داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دشمنان درباره کدام حقوق بشر سخن می گویند اینکه به کشورها بدون حساب و کتاب تحدی کنند و هر جا که ضعیف ببینند مانند گرگ می‌درند آیا حقوق بشر است؟ اذعان داشت: با همین سازمان و حقوق بشر 70 سال به کشور فلسطین تجاوز کردند و قتل عام انجام می‌دهند و خانه‌ها را ویران می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمنان در حالی حرف از دموکراسی می‌زنند که نمی‌گذارند مردم فلسطین و یمن یک رأی بدهند، اگر دموکراسی خوب است پس چرا نمی‌گذارید مردم یک رأی بدهند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی افزود: نباید فریب حرف‌های زیبا دشمنان را بخوریم، یکی از منابعی که افکار مردم را فریب می‌دهد همین حرف‌های زیبا است، کسانی که دشمنان را می‌شناسد می‌داند این‌ها چه موجودات خبیثی هستند.

وی اضافه کرد: عده‌ای در این نظام جنایت‌های استکبار که هر روز مشاهده می‌شود را توجیح می‌کنند و برخی نیز به خواسته دشمن که می‌گوید موشک نداشته باشید عمل می‌کنند، دشمن اگر یک لحظه تصور کند مردم نمی‌توانند از خود دفاع کنند آن‌ها را تیکه تیکه خواهد کرد./202/880/ب1

ارسال نظرات