۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۴۷۰۶۱۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

بصیرت و آگاهی سد راه نفوذ دشمن است

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان بصیرت و آگاهی را سد راه نفوذ دشمن خواند و گفت: در سایه بصیرت، انقلاب در برابر توطئه های دشمن در امان بوده و همواره در جهت تحقق اهداف و آرمانهای انقلاب حرکت می کند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

حجت الاسلام سعید مهدوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت حماسه 9 دی، بیان داشت: بازخوانی و گرامیداشت 9 دی از آن جهت اهمیت دارد که به دشمن نشاد دهیم هرگز دست از آرمانهای انقلاب برنخواهیم داشت.

وی بازخوانی حوادث سرنوشت ساز تاریخ را فرصتی برای آگاه سازی جوانان و نسلهای آینده در برابر دسیسه های دشمنان نظام و انقلاب است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اقدامات دشمن و اینکه برای ضربه زدن به نظام هرگز آرام نمی ماند، خاطرنشان کرد: دشمن برای نفوذ در مسائل و ارکان نظام دست به هر توطئه و دسیسه ای می زند و جریان فتنه 88 یکی از اقدامات دشمن در این راستا بود.

وی خنثی سازی فتنه 88 را نتیجه بصیرت و آگاهی ملت ایران دانست و اظهار داشت: بصیرت و آگاهی سد راه نفوذ دشمن بوده و در هر برهه ای از زمان لازم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان بر اهمیت تبیین و بزرگداشت قیام بزرگ ۹ دی برای مردم تأکید کرد و گفت: این مهم باید از تریبون های عمومی و خصوصی اطلاع‌ رسانی و روشنگری شود.

وی با بیان اینکه بازگو کردن این حماسه سرنوشت ساز که مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و استکبار بود، همواره سبب ناامیدی دشمن در طرح دسیسه های دیگر است.

حجت الاسلام مهدوی خاطرنشان کرد: روحانیان و مسؤولان نظام در این راستا، بازگو کردن حماسه 9 دی و یادآوری ماجرای فتنه 88 نقش بسزایی داشته و در این زمینه باید به رسالت خطیر خویش عمل کنند.

وی با بیان اینکه ماجرای فتنه لایه پنهانی از حمله‌های ناجوانمردانه افکار التقاطی است که در آن امر بر مردم تحمیل شده و جلوی تشخیص حق و باطل را می گیرد، اظهار داشت: در این راستا بصیرت لازمه تشخیص و باطل از یکدیگر بوده و نقش اساسی در حفظ نظام دارد.

حوزه و روحانیت نقش اساسی در تبیین 9 دی دارد

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان تبیین اهمیت ۹ دی را بزرگترین رسالت علما و حوزه ‌های علمیه خواند و گفت: با تبیین این مهم و بیان واقعیتهای حماسه 9 دی در جریان خنثی کردن فتنه 88، در بصیرت افزایی و خنثی سازی هجمه های دشمن در هر عرصه ای مؤثر است.

وی یاداور شد: طمع ‌ورزی دشمن و پایمال کردن مرزهای استقلال کشور، نفی رأی و خواست مردم و به‌ جای آن تحمیل رأی و خواست خود و نقض آزادی از مهم ترین خیانتهای جریان فتنه علیه ملت ایران بود که فتنه 88 موجب بسترسازی آن شد و با بصیرت مردمی پاسخ داده شد.

حجت الاسلام مهدوی بیان داشت: امروز نیز با بزرگداشت حماسه 9 دی و یادآوری ماجرای فتنه 88 و نقش خواص بی بصیرت در حمایت از فتنه گران، اعلام می داریم فتنه هیچ جایگاهی در نظام جمهوری اسلامی ندارد و در سایه درایت رهبر معظم انقلاب، بصیرت و آگاهی مردمی نقشه های دشمن در هر زمینه ای خنثی و انقلاب با پشتوانه عظیم مردمی همواره در راه تحقق اهداف خویش حرکت می کند./9459/302/ب2

ارسال نظرات