۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۴۶۹۴۵۱
آیت الله طه محمدی:

حوزه علمیه کیفیت آموزش را ارتقا دهد

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان با بیان این که حوزه علمیه باید کیفیت آموزش را ارتقا دهد، گفت: حضور طلاب در آموزش و پرورش لازم است ولی این حضور نیازمند کسب مهارت های لازم است.
آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیات الدین طه محمدی، امام جمعه همدان در دیدار مسؤولان و کارکنان ستاد همکاری های حوزه و دانشگاه که ظهر امروز در همدان برگزار شد با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش، گفت: خدا کند کارهای آموزشی به صورت صحیح برنامه ریزی وانجام شود، چون مأموریت به وظیفه باید با نگاه به نتیجه باشد.

امام جمعه همدان گفت:‌ ستاد همکاری حوزه و آموزش و پرورش استان با حمایت حوزه رو به رو است و باید از ظرفیت حوزه های علمیه به خوبی استفاده کرد و در این راه برنامه ریزی دقیق لازم است.

وی افزود: کارهای فرهنگی با بخشنامه انجام نمی شود و کارهای فرهنگی در این زمان جنگ نرم و شبیخون فرهنگی مانند نماز واجب است و هیچ منتی برای انجام آن نداریم.

نماینده ولی فقیه در همدان بیان داشت: کار بنده تنها در آموزش و پرورش نیست، ولی باید کسانی که در آموزش پرورش وارد می شوند دوره لازم را ببینند، چرا که حوزه در تربیت طلاب موفق نیست و باید از نظر کمیت و کیفیت مطلوب شود.

آیت الله طه محمدی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر طلابی که در آموزش و پرورش حضور می یابند مهارت های لازم را نداشته باشند نتیجه دلخواه حاصل نمی شود.

وی تصریح کرد: کارهای فله ای مانند اموری که امروز در کشور انجام می شود به نتیجه نمی رسد و تا زمانی که کیفیت در کار نباشد همکاری در این زمینه فایده ندارد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان گفت: سپردن مسؤولیت های مختلف به یک نفر مانند نماینده ولی فقیه کار درستی نیست چرا که مشکلات فراوانی در این زمینه ایجاد می شود و باید دانست که با صرف گزارش و ابلاغ کار درست نمی شود، چون کشور تبدیل به کشور گزارشات بی محتوا شده است.

وی در پایان گفت: همه کارها باید در میدان عمل سنجیده شوند، همیشه به دنبال انجام اعمال سوری هستیم و این گونه عمل کردن در جامعه اثرات خوبی بر جای نخواهد گذاشت./979/202/ب2

ارسال نظرات