۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۹
کد خبر: ۴۶۸۰۵۳
نماینده آیت الله سیستانی:

ملت عراق با جهاد فرهنگی به مبارزه با اندیشه‎های تروریستی می‎پردازد

نماینده حضرت آیت الله سیستانی در مراسم افتتاحیه پروژه شهرک ویژه زائران خاطرنشان کرد که ملت عراق با جهاد فرهنگی به مبارزه با اندیشه‎های تروریستی می‎پردازد.
حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی، نماینده حضرت آیت الله سیستانی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی، نماینده حضرت آیت الله سیستانی و تولیت شرعی آستان مقدس علوی در مراسم افتتاحیه پروژه شهرک ویژه زائران با عنوان «سید الاوصیاء» از همه مسؤولان و کسانی که در تکمیل این پروژه سهیم بودند تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: در حالی که نیروهای مسلح در جریان عملیات آزادسازی استان موصل درپی تحقق عزت و کرامت هستند جمعی به جهاد فرهنگی می‎پردازند و دغدغه ارتقا و گسترش فرهنگ در این کشور را دارند.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی تصریح کرد: مردم عراق با حضور در جبهه‎های نبرد علیه تروریسم به دفاع از مقدسات، کشور، فرهنگ و اندیشه‎های صحیح اسلامی می‎پردازند.

گفتنی است  در این مراسم شخصیت‎های دینی، فرهنگی و سیاسی بسیار نظیر حجج الاسلام سید علاء موسوی رییس سازمان اوقاف شیعیان، سید احمد صافی تولیت شرعی آستان مقدس عباسی حضور داشتند.

شهرک ویژه زائران در مسیر کربلای معلی به بغداد و با هدف استقبال از زائران میلیونی اربعین حسینی ساخته و مراسم افتتاح این شهرک به طور مستقیم از شبکه ماهواره‌ای کربلا پخش شد./994/ب902/د

ارسال نظرات