۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱
کد خبر: ۴۶۶۰۷۵
نماینده ولی فقیه در ایلام:

عشق به امام حسین با ذره‌ذره وجود مردم عجین شده است

نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: دشمن چون می‌داند که تنها دلیل شکست مکرر در تمامی میدان‌ها، الگو قرار دادن قیام انقلاب حسینی در جامعه است، از این رو سعی می‌کند تا با ترور، تهدید و عملیات تروریستی همانند واقعه حله، مردم را از بیعت با امام حسین(ع) بازدارد اما این خیالی باطل است.
حجت الاسلام و المسلمین لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام، امروز در جمع اعضای کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین و ائمه جمعه این استان، اظهار داشت:  همایش عظیم و کنگره بزرگ اسلامی لرزه بر اندام دشمن انداخته و تقویت بنیادهای اسلامی را در پی دارد.

امام‌جمعه ایلام یادآور شد: این حرکت هرساله بهتر از سال گذشته و با استقبال بیشتر مردم ولایی ایران‌زمین مواجه می‌شود که نشان از زنده‌بودن حرکت و انقلاب امام حسین(ع) دارد و مردم به‌خوبی نشان دادند که درس مقاومت و ایستادگی را مشق کرده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در ایلام ابراز کرد: دشمن چون می‌داند که تنها دلیل شکست مکرر در تمامی میدان‌ها، الگو قرار دادن قیام انقلاب حسینی در جامعه است، از این رو سعی می‌کند تا با ترور، تهدید و عملیات تروریستی همانند واقعه حله، مردم را از بیعت با امام حسین(ع) بازدارد اما این خیالی باطل است.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی با بیان اینکه عشق به امام حسین(ع) با ذره‌ذره وجود مردم عجین شده است گفت: از خدمات و زحمات مردم استان ایلام در راستای تعظیم شعائر و برپایی خدمات‌رسانی شبانه‌روزی به زوار در ایام اربعین حسینی تقدیر می‌شود.

امام‌جمعه ایلام افزود: به‌طور ویژه از زحمات کمیته مشارکت‌های مردمی و ریاست جلسه جناب آقای حاج سید محمد علوی فر تقدیر می‌شود چراکه با تقسیم نذورات بین همه شهرستان‌های استان، توانست رضایتمندی خوبی را نسبت به سال گذشته فراهم آورد.

وی بیان کرد: جناب علوی فر که نماینده عتبه مقدسه حضرت ابوالفضل العباس(ع) در ایران اسلامی و ریاست ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان را بر عهده دارد با مسؤولان عتبات کشور و خیران کشور رایزنی انجام داده و توانست همه مواکب را تا برگشت کامل زوار سر پا نگه دارد تا زائران بدون تغذیه از استان خارج نشوند.

گفتنی است، در ادامه همه ائمه جمعه استان از خدمات و زحمات مردم استان و ستاد اربعین به‌ویژه کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین و جناب حاج سید محمد علوی فر تقدیر کردند./202/879/ب1

ارسال نظرات