۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۱
کد خبر: ۴۶۴۷۲۳
عصر امروز صورت گرفت؛

تشییع پیکر شهید مدافع وطن در زنجان

پیکر مطهر شهید مدافع وطن که روز گذشته در منطقه مرزی سردشت در درگیری با اشرار و قاچاقچیان به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود، با حضور پر شور مردم زنجان تشییع و به خاک سپرده شد.
تشییع

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، پیکر مطهر شهید مدافع وطن که روز گذشته در منطقه مرزی سردشت در درگیری با اشرار و قاچاقچیان به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود، عصر امروز با حضور پر شور مردم زنجان و مسؤولان استانی تشییع و به خاک سپرده شد.

بنا بر این گزارش؛ شهید ابراهیم کریمی که دارای درجه استوار یکم نظامی بود، روز گذشته در درگیری با قاچاقچیان در گروهان مرزی اسلام آباد پاسگاه میر گاسه در حین عملیات علیه اشرار، به درجه رفیع شهادت نائل آمده و پیکر مطهرش پس از انتقال به استان، عصر امروز تشییع شد.

حضور همرزمان شهید و دوستان وی که در عملیات ها کنارش بودند و اشک های شان و همچنین حضور خانواده او در مراسم تشییع، جو خاصی را در هوای سرد زنجان که باران پاییزی دلتنگی آن را بیشتر کرده بود، ایجاد کرده و بغض ها را در گلو می فشرد.

گفتنی است؛ نیروهای عملیاتی زنجان به علت عملکرد خوب و موفقیت آمیز در مبارزه با اشرار و قاچاقچیان مرزی و حضور مخلصانه در این مناطق برای حفاظت و دفاع از وطن، چند سالی است که مأموریت شان در این مناطق تمدید می شود./203/949/ب1

ارسال نظرات