۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۳
کد خبر: ۴۶۴۵۵۳
آیت الله شفیعی:

ملت ایران هرگز از اهداف اسلامی و انقلابی خود دست برنخواهد داشت

آیت الله شفیعی با اشاره به انفجار تروریستی حله و شهادت تعداد زیادی از زائران ایرانی در آن، گفت: ملت ایران کارها و جنایت های باقی ماندگان اموی و مروانی را برای حفظ ولایت و انقلاب اسلامی تحمل و هرگز از اهداف اسلامی و انقلابی خود دست برنخواهد داشت.
آیت الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

آیت الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که در چنین ایامی با فجایع متعددی از سوی گروهک های الحادی و تکفیری مواجه شدیم، اظهار داشت: مهمترین حوادث مذکور قتل عام فجیع از زوار امام حسین(ع) بازگشته از اربعین است به ویژه که تعدادی زیادی از شهدا، بانوان و نیز زائران خوزستانی بودند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سخن امام راحل مبنی بر این که خوزستان دِین خود را به اسلام ادا کرد، ابراز داشت: مصادیق فرمایش امام امت یکی پس از دیگری آشکار و خوزستان شهیدانی را تقدیم  کرده و دِین خود را به اسلام ادا می کند.

این عالم دینی با بیان این که خوزستان دِین خود را به اسلام ادا کرده است، خاطرنشان کرد: همه ما در این حادثه باید سهیم و شریک باشیم و در این رابطه دلهایمان می سوزد و جان هایمان به درد آمده است و با حضور در مراسم تشییع به خانواده های این شهیدان تسلیت می گوییم.

آیت الله شفیعی ملت ایران را ملتی آگاه و بیدار معرفی کرد و افزود: ملت ایران همه این مشکلات را پذیرفته و در راه حفظ انقلاب اسلامی و ولایت، کارهای باقی مانده های متوکل عباسی و ایادی بنی امیه و بنی مروانی را که چنین جنایت هایی را از قرن ها پیش انجام می دهند، تحمل می کنند.

وی در پایان با بیان این که ملت ایران دست از اهداف مقدس اسلامی و انقلابی برنخواهد داشت، گفت: انفجار تروریستی حله حادثه ای دردناک که ما آن را به ساحت مقدس امام زمان(عج) و رهبرمعظم انقلاب تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال صبر و اجر را برای بازماندگان آنها خواستاریم./302/9456/ب1

ارسال نظرات