۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۴۶۲۰۱۰
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

کانون‌های مساجد ظرفیت بزرگ فرهنگی هستند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و براساس تأکیدات رهبر معظم انقلاب به منظور تقویت فعالیت‌های فرهنگی و دینی اولویت کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در همین راستا قرار دارد.
امیری

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، سید رضا صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با رسانه ها در ایلام، اظهار کرد: از توان و ظرفیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در راستای فعالیت‌های فرهنگی و دینی بهره‌گیری می‌شود.

وی ابراز کرد: بنده در برنامه‌های ارایه شده تقویت فعالیت‌های فرهنگی و هنری را اولویت کار خود قرار داده‌ام.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و بر اساس تأکیدات رهبر معظم انقلاب به منظور تقویت فعالیت‌های فرهنگی و دینی اولویت کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در همین راستا قرار دارد.

وی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را ظرفیت مناسب فرهنگی عنوان کرد و گفت: از این ظرفیت در راستای برنامه‌های فرهنگی و هنری استفاده خواهد شد.

صالحی امیری صبح امروز در رأس هیئتی از پایانه مرزی مهران، نحوه خدمات‌رسانی به زوار، موکب بزرگ شهدای منا بازدید و با مسئولان استان ایلام از جمله استاندار گفت‌وگو کرد.

وی ابراز کرد: گزارش سفر خود به مرزهای شلمچه، چزابه و مهران را در جلسه فردای هیأت دولت ارائه خواهد کرد و در راستای رفع مشکلات زائران حسینی تمهیداتی اتخاذ خواهد شد./879/102/ب2

ارسال نظرات