۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۴۶۱۱۷۵
معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

آغاز برگزاری دوره تربیت مربی پژوهش در حوزه های علمیه خواهران

معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران لرستان از آغاز برگزاری دوره تربیت مربی پژوهش در حوزه خبر داد و گفت: این دوره به صورت جداگانه برای اساتید پژوهش مدارس شرق و غرب استان برگزار می شود.
حوزه علمیه خواهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، زهرا صالحی، عصر امروز در حاشیه برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی پژوهش در جمع خبرنگاران، گفت: این دوره آموزشی به صورت هفتگی برای مدارس استان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه دوره آموزشی تربیت مربی پژوهش برای مدارس شرق و غرب استان لرستان برگزار می شود، افزود: در این دوره ها 18 نفر از اساتید پژوهش مدارس حضور دارند.

صالحی ارتقای سطح علمی پژوهشی و نهادینه کردن فرهنگ پژوهش در مدارس علمیه را از اهداف مهم برگزاری دوره های آموزشی برای اساتید عنوان کرد.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت پژوهش محور بودن طلبه ها برای موفقیت در مسیر طلبگی و امر تحصیل، خاطرنشان کرد: تشویق و ترغیب طلاب به تحقیق و پژوهش از دیگر اهداف برگزاری دوره های آموزشی پژوهش است.

معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران لرستان یادآور شد: نظام مند شدن برنامه های پژوهشی در مدارس، ارتقای سطح علمی و پژوهشی طلاب برای توسعه علمی آنان از دیگر اهداف برگزاری این دوره ها است.

صالحی خاطرنشان کرد: پس از برگزاری دوره های آموزشی تئوری و عملی ویژه اساتید پژوهش، گواهینامه تربیت مربی پژوهش برای اساتید صادر می شود./9459/303/ب2

ارسال نظرات