۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۴۶۰۹۸۹
آیت الله صفایی بوشهری:

نتیجه انتخابات آمریکا هیچ تاثیری در نگرش ما به آن‌ها ندارد

خطیب نماز جمعه بوشهر گفت: ایران اسلامی نگاهی به تحولات سیاسی آمریکا ندارد و این انتخاب فرد جدید هیچ تاثیری در نگرش ما به آمریکا ندارد و ما آمریکا را به عنوان کانون فساد در دنیا می دانیم و به دنبال بیداری اسلامی در منطقه و جهان هستیم.
آیت الله صفایی بوشهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نمازجمعه این هفته بوشهر با اشاره به اهمیت نماز در زندگی فردی و اجتماعی، گفت: نماز آنقدر مهم است که پیامبر اسلام(ص) مرز بین انسان مومن و کافر را نماز قرار داده است.

امام جمعه بوشهر با توجه به اینکه برخی از نخبگان و دانشمندان ما دارای زندگی ساده ای هستند، بیان داشت: مسؤولان باید به نخبگان و دانشمندان توجه و زیرساخت های آموزش و پرورش، دانشگاه ها و موسسات دانش بنیان را ایجاد و رشد دهند.

خطیب نمازجمعه بوشهر به طرح های استکبار جهانی برای جلوگیری از نفوذ ایران در منطقه و جهان اشاره کرد و گفت: یکی از طرح های استکبار جهانی توقف علمی جمهوری اسلامی است و باید مسؤولان در این عرصه تلاشی دوچندان داشته باشند و از نخبگان حمایت های روزافزون شود.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به هفته کتاب و کتاب خوانی اظهار داشت: کتاب خوانی در زندگی یک کار اساسی و بسیار مهم و از ارکان بصیرت افزایی در انسان است.

وی افزود: باید کتاب خوانی مورد توجه ویژه مسؤولان قرار گیرد و خیران هم کتاب و کتاب خانه وقف کنند و بدین ترتیب جامعه به سمت کتاب و کتاب خوانی ترغیب شوند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهار داشت: پیاده روی حماسی اربعین یک کار بزرگ ایمانی و جهادی است که ابعاد آن در جهان تاثیر وسیعی گذاشته است.

خطیب نماز جمعه بوشهر پیشنهاد کرد: شهدای ما آروزی زیارت کربلا را داشتند و با پیام «یا حسین» به شهادت می رسیدند و برای همین یاد و نام شهدا در این سفر زنده شود، از این رو مسؤولان امر در این رابطه مقدمات طرح هر زائر نایب الزیاره یک شهید باشد را فراهم کنند.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به انتخابات آمریکا گفت: نتیجه انتخابات آمریکا هیچ تاثیری در نقش سیاست بار و خیانت آمیز آمریکا نخواهد داشت، اینها درندگان سیاسی هستند که با حمایت های لابی های صهیونیستی به دنبال چپاول ثروت ها هستند.

وی افزود: آمریکا کانون شرارت و خیانت های بین اللملی است و در آینده نزدیک ابعاد بیشتری از این جرسومه فساد دیده می شود.

خطیب نمازجمعه بوشهر بیان کرد: ایران اسلامی نگاهی به تحولات سیاسی آمریکا ندارد و این انتخاب فرد جدید هیچ تاثیری در نگرش ما به آمریکا ندارد و ما آمریکا را به عنوان کانون فساد در دنیا می دانیم و به دنبال بیداری اسلامی در منطقه و جهان هستیم./201/846/ب1

ارسال نظرات