۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۴۶۰۷۷۷
نمایشگاه مطبوعات؛

فومنی: پیروزی روحانی در انتخابات 96 بعید است

حجت الاسلام فومنی تصریح کرد که با انتخاب ترامپ در آمریکا بعید است روحانی در انتخابات آینده رأی بیاورد.
فومنی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری‌رسا، حجت الاسلام محمد زارع فومنی، دبیر کل حزب مردمی اصلاحات و سرپرست صدای اصلاحات در  بیست ودومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، در بازدید از غرفه خبرگزاری رسا با بیان این که برجام یک تجربه بسیار خوبی برای مسؤولان نظام بود، اظهار داشت :با انتخاب ترامپ در آمریکا بعید است روحانی در انتخابات آینده رأی آورد.

وی در پاسخ به  این که برجام چه درس ها و عبرت هایی برای مردم و مسوؤلان جامعه دارد، افزود: برجام یک تجربه بسیار خوبی برای مردم و مسؤولان نظام بود و نشانگر این بود که مسؤولان باید دقت بیشتری در سیاست های خارجی خود داشته باشند.

حجت الاسلام فومنی خاطر نشان کرد: برجام را می توان به عنوان یک تجربه در بحث سیاست های خارجی و آمریکا قلمداد کرد و از بد عهدی ها آنان عبرت گیرند تا دیگر با دوستی با آمریکا و غرب تکیه نکنند.

دبیر کل حزب مردمی اصلاحات با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد عدم اعتماد با آمریکا تصریح کرد: همانطوری که رهبر معظم انقلاب فرمودند نباید به آمریکا اعتماد کرد چرا که در طول تاریخ نشان داده اند که آمریکا یک دروغگو بزرگ است.

وی ابراز داشت: آمریکا بیشتر کشورهای دنیا را با سیاست های فریبکارانه خود قول زده است و بیشتر مردم این کشورها از دولت آمریکا بیزار هستند ولی خوشبختانه تا به امروز نتوانسته سیاست های خود را درباره جمهوری اسلامی ایران پیاده کند.

 حجت الاسلام فومنی در پایان در پاسخ به اینکه برخی مسؤولان معتقد هستند که با دیپلماسی می توان مشکلات را کاهش داد، گفت: این اعتقاد ناشی از کج فهمی و درک صحیح نداشتن از دیپلماسی است چرا که دیپلماسی ارزشمند است که طرف مقابل احترام قائل شود./1325/پ202/ج1

 

 

ارسال نظرات