۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۴۶۰۳۱۵

پیام آیت الله علوی گرگانی به طرح ملی علمدار کربلا

اختتامیه سومین طرح ملی علمدار کربلا با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و قرائت پیام حضرت آ‌یت الله علوی گرگانی برگزار شد.
آیت الله علوی گرگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، اختتامیه سومین طرح ملی علمدار کربلا با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، نماینده حضرت آیت الله سیستانی و نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی برگزار شد. که در ابتدای این مراسم پیام حضرت آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی به این طرح ملی قرائت شد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی                                                                                     

قال الله تعالی: وَمَنْ یُعَظِّمَ شعائِرَ اللّه فَإنَّها مِن تَقْوی القلوب

موج عظیم زائران اربعین حسینی که هرساله با عشق و ارادت فراوان به زیارت مولای عاشقان ابا عبدالله الحسین(علیه السلام) می روند بیانگیر ایمان و اخلاص و اعتقاد راسخ ایرانیان و شیعیان جهان به اهل بیت (علیهم السلام) است.

خدمتگذاری به این عزیزان، همراه با اخلاص و ارادات به امام حسین(علیه السلام) در ایام اربعین، موجب عنایت و شفاعت ابا عبدالله الحسین(علیه السلام) در  روز قیامت و بلکه عنایت ویژه آن امام همام در این دنیا خواهد بود.

اینجانب ضمن عرض ارادت به خادمان و زائران حسینی و همچنین مهمانان محترمی که از آستان مقدس حضرت اباالفضل العباس(علیه السلام) برای شرکت در همایش علمدار کربلا به  ایران اسلامی تشریف آورده اند، توصیه می کنم از فرصت به دست آمده برای ترویج معارف دینی و ایجاد شور حسینی و بصیرت دینی در میان عاشقان اهل بیت( علیهم السلام) فروگذار نکنید و اخلاص در عمل و مجاهدت در راه  خدا  را همیشه مد نظر داشته باشید.

3 صفر المظفر سنه 1438

سید محمدعلی علوی گرگانی

گفتنی است این پیام توسط حجت الاسلام علی چراغی پور، مسؤول دبیرخانه های کانون مساجد ایلام قرائت شد./879/پ203/ج1

ارسال نظرات