۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۴۵۹۸۱۵
امام جمعه قیدار:

ایران اسلامی ضلع مهمی از هندسه قدرت در جهان است

امام جمعه قیدار با اشاره به قدرت کنونی ایران اسلامی در منطقه و جهان، گفت: هم ‏اكنون ایران اسلامی ضلع مهمى از هندسه قدرت در جهان به‏ شمار می آید كه در تمام منطقه شعله ‏هاى بيدارى اسلامى از سوی آن روشن شده است.
امام جمعه قیدار

حجت الاسلام سید علی طالبی، امام جمعه قیدار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اشاره به تغییر سیاست های آمریکا در منطقه، اظهار داشت: باید توجه کنیم که امروز ما در یک مقطع حساس و پيچ تاريخى  قرار گرفته ایم و آمريكاي جهانخوار بعد از شكست‏هاى پى‏ در پى، لباس عوض كرده و به تزویر روی آورده است.

وی در ادامه افزود: این نقشه همراه با تزویر، همان چیزی است که مقام معظم رهبرى با تعبیر زیبای دست‏هاى چدنى و دستكش ‏هاى مخملى از آن یاد كردند كه آمريكايى‏ ها دست دوستى به‏ سوى ما دراز كرده اما سیاست استعماری خود را پی می گیرد.

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به تزریق افکار مسموم از سوی دشمنان در دل جامعه، تصریح کرد: دشمن و ايادى داخلى آن با كمك دستگاه تبليغاتى خود سعى دارند، این موضوع را در افکار مردم جا دهند كه بعد از توافقنامه برجام نياز به شعار «مرگ بر آمريكا» نيست.

امام جمعه قیدار در ادامه گفت: بايد به اين قوم غافل يا عامل دشمن گوشزد کرد كه مرگ بر آمريكا يك شعار نيست بلكه نقشه راه مبارزه با نظام سلطه است، سلاحى برنده و كارآمد است كه تمام مكر و فريب دشمن را از كار انداخته و اين سلاح بيداركننده تمام مستضعفان عالم است.

وی در ادامه با اشاره به قدرت کنونی ایران اسلامی در منطقه و جهان، اظهار داشت: هم ‏اكنون ایران اسلامی ضلع مهمى از هندسه قدرت در جهان به‏ شمار مى‏ آيد كه در تمام منطقه شعله‏ هاى بيدارى اسلامى از سوی آن روشن شده است.

حجت الاسلام طالبی در ادامه با اشاره به تذکرات مقام معظم رهبری درباره دو اشتباه موجود در جامعه، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با دانش آموزان و دانشجویان به مناسبت 13 آبان مانند همیشه ملت را نسبت به كيد و فريب دشمن آگاه کرده و نسبت به تفکر اشتباه تعصب و لجبازی امام(ره) در مقابله با آمریکا و دوران پسابرجام مطالبی گوشزد کردند./949/302/ب2

ارسال نظرات