۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۶
کد خبر: ۴۵۹۷۵۵
مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه مطرح کرد؛

دنیا تشنه فرهنگ اهل بیت/ اقتدار نظام در کل جهان بی نظیر و زبانزد است

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه اقتدار نظام در کل جهان بی نظیر و زبانزد است، گفت: به برکت همین نظام، روحانیان ما در کشورهای مختلف جهان در حال تبلیغ دین مبین اسلام هستند، از این رو باید قدردان این نظام بود.
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی، مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه شامگاه امروز به مناسبت سالروز شهادت حضرت رقیه(س) با حضور در مسجد سلمان فارسی استان کرمانشاه، ابراز داشت: امروز به برکت وجود جمهوری اسلامی، اقتدار نظام در کل جهان بی نظیر و زبانزد است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه تصریح کرد: به برکت همین نظام، روحانیان ما در کشورهای مختلف جهان در حال تبلیغ دین مبین اسلام هستند، از این رو باید قدردان این نظام بود.

 وی ادامه داد: اکنون دنیا تشنه فرهنگ اهل بیت(ع) است و ما باید به فرهنگ علوی و حسینی افتخار کنیم، تعلیم و تربیت در مدارس ما بسیار مهم است و باید مورد توجه قرار گیرد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: تمام مشاغل حساس همچون قضات، معلمان، پزشکان، کارمندان و دیگر مشاغل اثرگذار جامعه در آموزش و پرورش تعلیم دیده و تربیت می شوند و این امر بیانگر اهمیت فعالیت وزارت آموزش و پرورش است.

استاد حوزه علمیه در بخشی دیگر از سخنان خود تأکید کرد: خوشبختانه مردم استان کرمانشاه در خدمت رسانی به زائران همواره کارنامه ای درخشان داشته اند و به برکت همین دین و اعتقاد عمیق قلبی موکب های ما تا قلب نجف و کربلا پیش رفته اند و در حال خدمت به زائران عتبات عالیات هستند.

حجت الاسلام موسوی بیان داشت: اعزام 20 روحانی در ایام اربعین حسینی برای امر خطیر تبلیغ به کشور عراق از برکات و افتخارات است، سرمایه ما و انقلاب، وجود جوانان و نوجوانان است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه اظهار داشت: باید قدر داشته های خود را بدانیم و برای آینده بهتر انقلاب و کشور تدابیر لازم و کافی را بیندیشیم.

وی در ادامه مطرح کرد: حفظ آبروی مؤمنان بسیار حائز اهمیت است، از این رو باید در حفظ اسرار کوشا باشیم و تهمت های ناروا را به افراد مختلف نسبت ندهیم.

حجت الاسلام موسوی در پایان حضور در روضه سیدالشهدا(ع) را عامل ثقل ترازوی عمل خواند و گفت: بسیاری از محسنات در نزد خداوند متعال جایگاهی ویژه دارند و موجب پاک شدن گناهان می شوند./857/202/ب2

ارسال نظرات