۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۵۹۶۰۲
استاد حوزه علمیه مازندران:

رسالت امروز بسیج حراست و پشتیبانی از آرمان ها و ارزش های انقلاب است

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که رسالت امروز بسیج حراست و پشتیبانی از انقلاب و آرمان ها و ارزش های نظام اسلامی است، گفت: بسیج از ابتدای تشکیل آن از سوی امام خمینی(ره) تا به امروز ثابت کرد که همواره مدافع حقیقی انقلاب و نظام بوده است و در این مسیر تابع محض ولایت است.
بسیج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابلسر، حجت‌الاسلام حسین آزادی کناری، استاد حوزه علمیه مازندران صبح امروز در حاشیه برگزاری رزمایش امداد و نجات گردان کوثر سپاه ناحیه بابلسر با اشاره به این که این رزمایش موجب ترس و هراس بیشتر دشمنان می‌شود و لرزه بر اندام آنها می‌اندازد، افزود: آنچه سبب هراس دشمن می‌شود حضور بسیج و نیروهای بسیج مردمی در میدان است.

امام جمعه هادی‌شهر با بیان این‌که شکل‌گیری نیروهای بسیجی در کشورهای مختلف جهان سبب نابودی دشمنان شده است، گفت: بسیج نه تنها در عرصه جنگ بلکه در تمام میادین لرزه بر اندام دشمن انداخته است.

حجت الاسلام آزادی کناری با اشاره به این که حضور نیروهای جوان بسیجی در عرصه‌های مختلف علم و تکنولوژی ثابت کرد که با بسیج هیچ ناممکنی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: هر کجا مسؤولان احساس نیاز کردند و با مشکلی رو به‌ رو می‌شوند، این بسیج است که پا به میدان می‌گذارد و بدون کوچکترین نیاز مشکلات را برطرف می‌کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران، بسیج مردمی را یکی از دلایل مهم پیروزی هشت سال دفاع مقدس یاد کرد و گفت: امروز نیز کشورهای منطقه نظیر عراق، سوریه و یمن با الگوپذیری از ملت ایران و تشکیل بسیج مردمی در برابر دشمنان و تروریست های تفکیری ایستادگی و مقاومت می کنند.

وی مهم ترین عامل شکست تروریست های تکفیری مورد حمایت کشورهای غربی و عربی را تشکیل نیروهای بسیج مردمی دانست و تصریح کرد: امروز بسیج مهم ترین راهبرد دفاعی کشور در برابر توطئه های داخلی و خارجی است.

امام جمعه هادی شهر با بیان این که رسالت امروز بسیج حراست و پشتیبانی از انقلاب و آرمان ها و ارزش های نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: بسیج از ابتدای تشکیل آن از سوی امام خمینی(ره) تا به امروز ثابت کرد که همواره مدافع حقیقی انقلاب و نظام بوده است و در این مسیر تابع محض ولایت است.

حجت الاسلام آزادی کناری با تأکید بر این که بسیج اجازه نخواهد داد کوچکترین آسیبی به جایگاه ولایت وارد شود، تصریح کرد: آحاد ملت ایران جزء نیروی بسیج هستند و تنها دغدغه این نیروی مردمی حفظ انقلاب، نظام و رهبری است.

امام جمعه هادی‌شهر با بیان این‌که بسیج دارای تفکر و اعتقاد بسیجی است و این موضوع سبب قدرت آن شده است، تصریح کرد: بسیج از ابتدا مدافع حرم بوده و حرم یعنی مکان مقدس و آن حریمی که دارای تقدس است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارای سه رکن تفکری انتظار، الگوگیری از عاشورای امام حسین(ع) و نگاه به آینده است، ادامه داد: بسیج رکن نخستش انتظار حضرت حجت بوده و رکن دوم آن تأسی از امام حسین و قیام عاشورا و زیر بار ظلم و ذلت دشمنان نرفتن است

حجت الاسلام آزادی کناری خاطرنشان کرد: حضور بسیجیان در این رزمایش برای دشمنان خارج که می‌خواهند این حرم امن الهی را از بین ببرند، یک پیام دارد و آن این است که اگر کسی بخواهد به حریم مقدس جمهوری اسلامی ایران که با خون هزاران شهید آبیاری شده کوچکترین تعرضی بکند شک نکند سیلی محکمی از بسیج می‌خورد.

سپاه و بسیج سد محکمی در برابر نفوذ دشمنان است

سرهنگ پاسدار سیدموسی حسین‌نژاد، فرمانده سپاه ناحیه بابلسر نیز در این مراسم با بیان این که نهاد مقدس سپاه پاسداران به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی تشکیل شد، اظهار داشت: از همان ابتدای انقلاب اسلامی این نهاد در مسیر پاسداری از ارزش‌های اسلامی و انقلابی نقش محوری ایفا کرد.

وی با بیان این که امروز دشمنان نظام مقدس اسلامی با همه توان خود در زمینه به ‌هم زدن امنیت و آسایش ایران اسلامی در تکاپو هستند، گفت: وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حفظ انقلاب و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی است و در این راه اجازه نفوذ به دشمن را نمی‌دهد.

فرمانده بسیج ناحیه مقاومت بابلسر با بیان این‌که انقلاب اسلامی به‌ دلیل برخورداری از ماهیت استکبارستیزی همواره مورد خشم و کینه امپریالیسم جهانی است، به ضرورت آمادگی و مقابله با هر نوع توطئه با افزایش توانمندی نیروها تأکید کرد.

حسین‌نژاد همچنین به ضرورت نقش و حضور بسیج در تمام زمینه‌ها اشاره کرد و گفت: شواهد نشان می‌دهد هر جا بسیج حضور داشته است کارها به بهترین شیوه ممکن انجام شده و موجبات یاس و ناامیدی دشمنان را فراهم کرده است.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش گردان بیت‌المقدس و گردان کوثر از مشارکت گسترده بسیجیان این گردان‌ها تشکر کرد و افزود: این رزمایش برای مقابله با هر گونه بحران احتمالی چه در بحث حوادث غیرمترقبه و چه دفاع از کوی و برزن برگزار شد.

فرمانده بسیج ناحیه مقاومت بابلسر با بیان این‌که رزمایش گردان کوثر نیز برای مقابله با هر نوع بحران احتمالی در مواجهه با حوادث غیرمترقبه با حضور گسترده گردان کوثر در شهرستان بابلسر برگزار شد، افزود: در شهرستان بابلسر دو رزمایش که یک رزمایش در ششم و هفتم آبان ماه  با هدف طرح عملیاتی دفاع از ساحل و رزمایش امروز نیز با سه طرح عملیاتی دفاع از کوی و برزن، مقابله با اغتشاش و ناآرامی‌ها و بحث امداد و نجات برگزار شد.

وی هدف از برگزاری رزمایش گردان کوثر را در سه مبحث امنیتی، سیاسی و امدادی دانست و افزود: هدف از برگزاری این رزمایش بالا بردن و ارتقا دانش و آگاهی بسیجیان و فرماندهان گردان‌ها در برابر توطئه دشمنان، شناسایی تهدیدات، شناسایی نقاط ضعف و قوت نیروها و تلاش برای رفع و تقویت آن و آمادگی نیروها در شرایط بحرانی است./950/202/ب2

ارسال نظرات