۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۴۵۹۲۳۹
برگزاری راهپیمایی یوم الله 13 ‌آبان در سراسر ایران اسلامی؛

فریاد «مرگ بر آمریکا» در ایران اسلامی طنین انداز شد

همزمان با یوم الله 13 ‌آبان، مردم انقلابی و ولایی کشورمان در شهرهای مختلف کشورمان دست به راهپیمایی زده و انزجار خود را از مستکبران جهانی بویژه آمریکای جنایت کار نشان دادند.
راهپیمایی 13 آبان يوم الله 13 آبان در تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، راهپیمایی و تجمع مردم انقلابی ایران اسلامی همزمان با یوم الله 13 آبان با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی بویژه دانش آموزان، دانشجویان و جوانان در شهرهای مختلف کشورمان برگزار شد.

همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، ملت ایران با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا صحنه های دیگری را از روحیه استکبار ستیزی خود نشان دادند.

امروز ملت شهیدپرور ایران اسلامی با حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی، با فریادهای کوبنده «مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل» نفرت خود را از قدرت‌های استکباری به سرکردگی آمریکای جنایت کار نشان دادند.

در این راهپیمایی ها و تجمعات مردم انقلابی کشورمان پرچم رژیم صهیونیستی و آمریکا را به آتش کشیدند.

این گزارش حاکی است، تجمع بزرگ یوم‌الله 13 آبان از صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم، دانش آموزان و دانشجویان، اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب و روحانیون و تشکل‌های دانشجویی و با شعار «مرگ بر آمریکا» در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا در تهران برگزار شد.

بر اساس گزارش رسا، راهپیمایی یوم الله سیزده آبان در شهر مقدس قم نیز با حضور پر شور دانش آموزان، دانشجویان، طلاب و اقشار مختلف مردم از بیت امام خمینی(ره) تا حرم حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسؤولان کشوری و استانی و حوزوی برگزار شد سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور به سخنرانی پرداخت.

همچنین در این مراسم آیت الله اراکی رئیس مجمع تقریب مذاهب اسلامی، آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور، آیت الله سعیدی امام جمعه قم، امیر آبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب (ع) استان قم، سیار فرماندار قم، و جمع دیگری از مسؤولان استان نیز حضور داشتند.

لازم به ذکر است حاضران در این مراسم با شعارهای مرگ بر آمریکا، نه سازش نه تسلیم هیهات من الذله، ای شهید هسته‌ای شرمنده تو هستیم و دیگر شعارهای حماسی نفرت خود را از استکبار جهانی بویژه آمریکا نمایان ساختند./858/پ202/ج

ارسال نظرات