۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۴۵۸۷۸۸

راهپیمایی 13 آبان در 50 نقطه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: راهپیمایی یوم الله 13 آبان با توجه ویژه به دو مسأله بدعهدی آمریکاییها با ملت ایران و جنایات آنان در سرزمینهای اسلامی، در 50 نقطه استان برگزار می‌شود.
راهپیمایی 13 آبان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، عباس صفدری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان امروز در نشست خبری به مناسبت بزرگداشت روز ملی استکبارستیزی، گفت: 13 آبان در تقویم رسمی کشور روز مهمی است، زیرا سه واقعه بسیار مهم در این تاریخ داریم که ماندگار و تأثیرگذار هستند.

وی ادامه داد: در 13 آبان سال 1343 امام خمینی(ره) به دستور رژیم پهلوی به ترکیه تبعید شدند؛ 13 آبان همچنین سالروز شهادت جمعی از دانش‌آموزان است از سوی رژیم ستمشاهی است؛ تسخیر لانه جاسوسی امریکا نیز در 13 آبان صورت گرفت.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: وجه مشترک همه این وقایع، استکبارستیزی و آزادی خواهی ملت ایران است و مجموعه این وقایع منتج به این شد که روز 13 آبان را روز ملی استکبارستیزی بنامند.

وی بیان کرد: امسال مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان در 50 نقطه جمعیتی استان برگزار می‌شود که در زاهدان، این مراسم رأس ساعت 9 صبح از میدان آزادی شروع و شرکت‌کنندگان به سمت تقاطع مصطفی خمینی و آزادی طی طریق می‌کنند.

صفدری افزود: سخنرانی منوچهر متکی، معاون امور بین‌الملل مجمع جهانی تقریب، اجرای سرود از سوی گروه‌های دانش آموزی و همچنین اجرای گروه رزم نوازان ارتش جمهوری اسلامی از دیگر برنامه‌های جانبی راهپیمایی 13 آبان امسال خواهد بود./203/831/ب1

ارسال نظرات